Jeg fik lige lyst til bare lige at opdatere lidt om vores situation herhjemme... Jeg er ikke sådan mega aktiv med at skrive her på baby.dk som jeg var en gang, jeg synes det er svært at finde tiden. Men læser rigtig meget med!
Men men, her midt i måneden flyttede vi i rækkehus lidt udenfor Århus. Ej, men i forstår slet ikke hvilken betydning det har haft for vores liv! Vores lejlighed fra før er der vel som sådan ikke noget i vejen med. Men vi boede 4 mennesker i en 3-værelses på 89 kvm., som jeg ikke synes er vildt godt indrettet. Fx ENORM soveværelse, der kunne man måske godt have fordelt pladsen lidt bedre.
Vi havde også en underbo der røg hash og skunk hver dag, dyrkede det på altanen og ofte havde larmende besøg af politi. Og ungerne blev hele tiden syge. Dårligt isolerede vinduer, fugt, dårligt indeklima - en tømrer sagde det skyldtes ringe vinduer, ikke vores skyld. Og vi havde alt for mange ting på for lidt plads, så der rodede konstant.
Vores hjem gav mig virkelig stress. Altså sådan rigtig stress. Og synes bare jeg nåede et punkt hvor jeg gav halvt op med at "holde hus", fordi det alligevel ikke nyttede, og der var koldt og fugtigt, lugtede fra underboen. Vores dagsrutine var også lidt la-la fordi L og jeg bare var så OVER den lejlighed.
Det her rækkehus er bare... Paradis! 110 kvm, og vi skal snart have renoveret nogen indvendigt, så vi får kontor og i alt 120-130 kvm. Det er i to plan. Badeværelset er super stort, der er en stor brusekabine, hvor vi kan have ungerne i karbad på samme tid, hvor vi imens kan stå derude og ordne vasketøj. Ja, for vi har fået VASKEMASKINE! Jeg er lykkelig
Og der er gulvvarme derude, så tøjet er tørt på et halvt døgn, selvom den kun er skruet op på 1½.
Altså jeg kunne jo skrive en lang stil om alt det der er, som er tusinde gange bedre end før. Kæmpestort køkken og en lækker spisestue. Og et værelse til hver af ungerne - dog har de fælles soveværelse og så et legeværelse. Vi har egen have, og der er en skøn legeplads 20 sekunder herfra. Vi skal bare over det lille hegn i haven, så er vi der stort set. Og der er isoleret! GODT isoleret! Her har endnu ikke været koldt, trods vi ikke bruger radiatorerne endnu, og indeklimaet er virkelig godt og sundt. Man mærker det tydeligt på børnene. Den der konstante hoste fra dem, den er der ikke.
Vi fandt i øvrigt et hjørne med skimmelsvamp da vi flyttede fra lejligheden, 1 lille meter fra hvor Rose har sovet om natten 
Dagsrutinen er fantastisk! Børnene ser næsten aldrig tv mere eller spiller tablet
Når de kommer hjem, går vi på legepladsen, så hjem at lave mad, derefter i fælles karbad og i seng. Det er virkelig rart!
Synes virkelig det har forbedret vores livskvalitet med 10000000% at flytte herud, og det har også hjulpet meget på mit psykiske velbefindende 
+ lidt blandet billedspam