Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Er anonym da min familie og mandens familie nada skal vide endnu
men jeg blev for 1 ½ måned siden opdaget med sarkoidose æv æv vi var virkelig knuste da vi havde regnet med at skulle lave baby i oktober
de forventede så at jeg skulle starte medicin osv idag! MEN MEN MEN de har opdaget efter nye undersøgelser, at min sygdom er på retræde og at jeg ikke skal starte medicin, så NU har de givet grønt lys for graviditet da det faktisk kan tilskynde sygdommen i at gå i sig selv
så spørg lige om jeg er glad!? JA
så jeg fløg hjem til manden, fortalte nyheden, og så sagde han bare, jamen så er det jo baby bagning vi skal igang med næste måned WEEEEEE
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Ej hvor er det skønt for jer
Anonym skriver: Er anonym da min familie og mandens familie nada skal vide endnu men jeg blev for 1 ½ måned siden opdaget med sarkoidose æv æv vi var virkelig knuste da vi havde regnet med at skulle lave baby i oktober de forventede så at jeg skulle starte medicin osv idag! MEN MEN MEN de har opdaget efter nye undersøgelser, at min sygdom er på retræde og at jeg ikke skal starte medicin, så NU har de givet grønt lys for graviditet da det faktisk kan tilskynde sygdommen i at gå i sig selv så spørg lige om jeg er glad!? JA så jeg fløg hjem til manden, fortalte nyheden, og så sagde han bare, jamen så er det jo baby bagning vi skal igang med næste måned WEEEEEE
Ej hvor er det dejligt for jer
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128