Ks og gravid igen

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

345 visninger
2 svar
0 synes godt om
25. september 2014

Mother-love

Hej piger.

jeg fik et pks med min datter for lidt over 3 år siden. Og er nu gravid 23+2, sagen er den at jeg i over en mdr har haft lidt ondt i den ene side af arret når jeg går.

jeg synes det bliver værre og værre. Og kan gå kortere og kortere før smerterne kommer.

jeg ved det sikkert er arvæv der skal give sig og derfor ikke er farligt men hold nu fast hvor kan det virkelig gøre ondt. 

Hvad gjorde i for at lindre det? Kan man overhovedet gøre noget?

jeg er alene med min datter og har ikke bil. Godt nok er jeg på kh fra en tidligere sygemelding pga jeg fik et piskesmæld for 4 år siden. Så jeg går ikke på arbejde.

men skal starte sådan noget træningshalløj hver onsdag i 2 timer. Hvor den ene time er mindfullness. 

Instruktøren er self klar over mit problem og arbejder derudefra.

men mit problem er når jeg skal gå over og hente min datter fra bhv.

der er 2,5 km hver vej. Derover går det okay men på vej hjem er det et helvede og jeg tager dobbelt så lang tid om at komme hjem som derover. Fordi det gør så ondt at gå det stykke som normalt tager en 20 min. Tid.

jeg går næsten ud fra at det vil blive værre jo længere jeg kommer hen i min graviditet. Og tanken om det bliver værre kan jeg slet ikke overskue. Jeg låner nogen gange min eks bil for at få den aflastning. Men det er jo ikke lovligt. Men kan virkelig ikke se hvad jeg skal gøre for at få aflastningen ellers.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

25. september 2014

Frk.S

Hmm, jeg oplevede ikke smerter i mit ar ved min 2. graviditet.  Har du talt med din læge om det?

Hvad med at cykle hen efter din datter i stedet for??

Anmeld

25. september 2014

Mother-love

Frk.S skriver:

Hmm, jeg oplevede ikke smerter i mit ar ved min 2. graviditet.  Har du talt med din læge om det?

Hvad med at cykle hen efter din datter i stedet for??

Nej jeg har ikke fået snakket med min læge om det endnu da jeg slog det op på nettet og der stod det var helt normalt og ikke farligt på nogen måder når det var over 2-3 år siden man havde været gravid sidst. Men tager det op med hende når jeg skal til 25 ugers undersøgelse. 

Jeg har ikke prøvet at cykle da jeg ikke ejer en cykel. Da jeg har haft besvær med at cykle pga mit piskesmæld. 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.