Hej piger.
jeg fik et pks med min datter for lidt over 3 år siden. Og er nu gravid 23+2, sagen er den at jeg i over en mdr har haft lidt ondt i den ene side af arret når jeg går.
jeg synes det bliver værre og værre. Og kan gå kortere og kortere før smerterne kommer.
jeg ved det sikkert er arvæv der skal give sig og derfor ikke er farligt men hold nu fast hvor kan det virkelig gøre ondt.
Hvad gjorde i for at lindre det? Kan man overhovedet gøre noget?
jeg er alene med min datter og har ikke bil. Godt nok er jeg på kh fra en tidligere sygemelding pga jeg fik et piskesmæld for 4 år siden. Så jeg går ikke på arbejde.
men skal starte sådan noget træningshalløj hver onsdag i 2 timer. Hvor den ene time er mindfullness.
Instruktøren er self klar over mit problem og arbejder derudefra.
men mit problem er når jeg skal gå over og hente min datter fra bhv.
der er 2,5 km hver vej. Derover går det okay men på vej hjem er det et helvede og jeg tager dobbelt så lang tid om at komme hjem som derover. Fordi det gør så ondt at gå det stykke som normalt tager en 20 min. Tid.
jeg går næsten ud fra at det vil blive værre jo længere jeg kommer hen i min graviditet. Og tanken om det bliver værre kan jeg slet ikke overskue. Jeg låner nogen gange min eks bil for at få den aflastning. Men det er jo ikke lovligt. Men kan virkelig ikke se hvad jeg skal gøre for at få aflastningen ellers.
Anmeld