Rki og lån

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

727 visninger
10 svar
0 synes godt om
25. september 2014

Anonym trådstarter

Hej allesammen...

Håber inderligt at nogle kan komme med et svar...

Har prøvet ALLE muligheder..

Jeg er havnet på rki.. Forskellige steder hvor man bestiller alt mulig ting hvor det så meningen at man betale på faktura.. 

De fleste af de regninger var blevet betalt, men om der så ikke blev ved med at komme alle mulige regninger som jeg, for at være ærlig, ikke kendte til Det hele blev så uoverskueligt og nu er jeg på rki. Og skylder ca 12500 i alt. Det er alt sammen nogle regninger på sådan 2000, 1051 osv..

Jeg vil så gerne ud af det hurtigst muligst. 

Er der virkelig ikke et sted hvor man kan låne sådan et beløb til at betale gælde af, også bare derefter have kun et sted at betale lånet tilbage på? 

Jeg har ikke lyst til betale flere steder hver måned som en afdragsordning.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

25. september 2014

Nystart

Åhh det er noget møg at komme i rki, og især for sådan nogle beløb...

Jeg ved at en jeg kender har fået lov til at låne af banken og betale den vej.. for det er SÅ meget billigere og nemmere for alle parter.. 

Men ved jo selvfølgelig ikke om du også har lånt der...

Anmeld

25. september 2014

Anonym trådstarter

Nystart skriver:

Jeg ved at en jeg kender har fået lov til at låne af banken og betale den vej.. for det er SÅ meget billigere og nemmere for alle parter.. 

Hvilken bank var det ?

Jeg har slet ikke nogle lån. Det drejer sig om nogle beløb som ikke er blevet betalt til tiden og da det blev uoverskueligt at finde rundt i de regninger der kom hver måned havnede jeg på rki.. 

Og det er skide træls  

Anmeld

25. september 2014

Anonym trådstarter

Nystart skriver:

Hvilken bank var det ?

Jeg har slet ikke nogle lån. Det drejer sig om nogle beløb som ikke er blevet betalt til tiden og da det blev uoverskueligt at finde rundt i de regninger der kom hver måned havnede jeg på rki.. 

Og det er skide træls  

Anmeld

25. september 2014

Nystart

Anonym skriver:

Hvilken bank var det ?

Og det er skide træls  

Jeg ved desværre ikke hvilken bank, men har du spurgt din egen? 

Beløbet er jo ikke synderligt stort, og det er jo hurtigt betalt tilbage hvis du får det samlet i banken... 

Anmeld

25. september 2014

Anonym trådstarter

Nystart skriver:

Jeg ved desværre ikke hvilken bank, men har du spurgt din egen? 

Beløbet er jo ikke synderligt stort, og det er jo hurtigt betalt tilbage hvis du får det samlet i banken... 

hAR TALT MED MIN EGEN MEN DE VIL IKK HJÆLPE. har også talt med nogle andre men ingen kan tilbyde noget.. 

Anmeld

25. september 2014

Elgaard73

Jeg tror, at din bedste (og eneste) mulighed, er din egen bank. De kender dig, din økonomi og økonomiske forhistorie. Godkender de dig ikke til et lån, så tror jeg ikke at der er så meget at gøre.

Det vil være rigtig svært for dig, at gå ind i en ny bank og få dem til at låne dig pengene, da en RKI registrering jo netop indikere at man er en "dårlig" betaler.

Anmeld

25. september 2014

LouiseEm

Anonym skriver:

Hej allesammen...

Jeg er havnet på rki.. Forskellige steder hvor man bestiller alt mulig ting hvor det så meningen at man betale på faktura.. 

De fleste af de regninger var blevet betalt, men om der så ikke blev ved med at komme alle mulige regninger som jeg, for at være ærlig, ikke kendte til Det hele blev så uoverskueligt og nu er jeg på rki. Og skylder ca 12500 i alt. Det er alt sammen nogle regninger på sådan 2000, 1051 osv..

Er der virkelig ikke et sted hvor man kan låne sådan et beløb til at betale gælde af, også bare derefter have kun et sted at betale lånet tilbage på? 

Ingen vil låne til folk i RKI i disse dage Heller ikke banken. 

Anmeld

25. september 2014

Rockertand

Anonym skriver:

Hej allesammen...

Nu går der nok lidt Luksusfælden-agtigt i mit svar, men altså.....

Det handler jo ikke om "hvad du har lyst til", det handler om, at du har lånt nogle penge, og du har ikke overholdt betingelserne, og så får man en straf. Nu er det DIT ansvar at gøre alt, hvad du kan for at rette op på det, og så må du spare og sælge ud og lave afdragsordninger, måske det oveni købet er sundt for dig at få et nej, så du selv bliver tvunget til at finde en løsning, selvom det ikke er rart eller uoverskueligt at stå i lige nu.

Kig på dit rådighedsbeløb og skær helt ind til benet

Anmeld

25. september 2014

Bertris

Hele idéen med at folk ryger i RKI er netop for at de ikke kan optage mere gæld end de har, så derfor kan man ikke låne penge når man først er endt der... 
Du må jo bare kontakte dem du skylder penge til og få lavet en aftale... 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.