kan det lade sig gøre?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

377 visninger
6 svar
0 synes godt om
25. september 2014

Anonym trådstarter

hey de damer

jeg ved virkelig ikk om det er her mit spørgsmål kan værre men jeg har et hurtigt spørgsmål.

kan man gå i 6-7 måneder uden at opdage det? kan det dog lade sig gøre??

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

25. september 2014

LJMNA

Altså uden at opdage at man er gravid? 

Jeg kender en der fandt ud af det 5 timer inden hun fødte, en anden fandt ud af det da hun var 22 uger henne, så ja.

Anmeld

25. september 2014

Elgaard73

Man hører da ind imellem om det.

For mange år siden, skulle min veninde til læge for at have P-piller, men det var lidt for sent, for det viste sig at hun var 5 måneder henne. Hun havde meget uregelmæssig mens og tænkte ikke nærmere over det, da den udeblev længe.

Hun fortalte dog senere, at tanken måske godt havde strejfet hende, men at hun havde skubbet den væk/fornægtet det.

Anmeld

25. september 2014

Anonym trådstarter

LJMNA skriver:

Altså uden at opdage at man er gravid? 

Jeg kender en der fandt ud af det 5 timer inden hun fødte, en anden fandt ud af det da hun var 22 uger henne, så ja.

Ja undskyld mente at være gravid uden at opdage det. Og tusind tak for svar. 

Anmeld

26. september 2014

Anonym trådstarter

Elgaard73 skriver:

Man hører da ind imellem om det.

For mange år siden, skulle min veninde til læge for at have P-piller, men det var lidt for sent, for det viste sig at hun var 5 måneder henne. Hun havde meget uregelmæssig mens og tænkte ikke nærmere over det, da den udeblev længe.

Hun fortalte dog senere, at tanken måske godt havde strejfet hende, men at hun havde skubbet den væk/fornægtet det.

Okay tusind tak for svar. 

Og vil lige høre  ved du noget om hvad er det tidligste man får strækmærker i graviditen?

Anmeld

26. september 2014

DortheL

Anonym skriver:

Og vil lige høre  ved du noget om hvad er det tidligste man får strækmærker i graviditen?

Strækmærker kommer vel i forbindelse med vægtøgning + en voksende mave, bryster m.m.

Anmeld

26. september 2014

Elgaard73

Anonym skriver:

Strækmærker ved jeg desværre ikke meget om (Jeg er en af dem, som aldrig fik dem), men jeg vil tro at de kan komme på alle mulige tidspunkter.

De er til dels gen betinget (min mor fik dem heller aldrig), så hvis du har muligheden, så spørg din mor. Det kan give dig et lille finger peg om hvad du måske kan forvente. Ellers tror jeg at det er lidt tilfældighedernes spil, hvem der får/ikke får, hvor mange/lidt og hvor/hvornår de dukker op.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.