Hvad er det??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

348 visninger
3 svar
0 synes godt om
25. september 2014

mortilsilke

Jeg er 35+0 i dag.. Nogle gange føles det som om jeg får et niv/et stik nede omkring blæren, hvor det gør ondt, og derefter føles som om jeg virkelig er ved at tisse i bukserne.. Hvad er der? Det kommer flere gange dagligt. 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

25. september 2014

Nystart

VenterVanessa skriver:

Jeg er 35+0 i dag.. Nogle gange føles det som om jeg får et niv/et stik nede omkring blæren, hvor det gør ondt, og derefter føles som om jeg virkelig er ved at tisse i bukserne.. Hvad er der? Det kommer flere gange dagligt. 

Jeg er ret sikker på at det er den lille i maven, der rammer et bestemt sted  uden at du evt mærker selve sparket

Anmeld

25. september 2014

Annaxo

Jeg tror det kan være fordi hun ligger så lavt nu, eller fylder så meget at hun skubber til/trygger på blæren 

Anmeld

25. september 2014

Frk_Louise

VenterVanessa skriver:

Samme her - spurgte lægen sidst jeg var der 

Det er den lille, der sparker derinde. Det er jo ikke hver gang, at han/hun sparker "ud på maveskindet".. Håber du forstår 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.