Flyverdragt eller skisæt til skolebørn?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.873 visninger
7 svar
0 synes godt om
25. september 2014

Guldet

Hej Piger..

Min store pige er startet i skole og tænker hvad er mest praktisk med hensyn til overtøj?

flyverdragt eller skisæt?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

25. september 2014

LinLin

Min søn havde flyverdragt i 0. Og 1. - det havde stort set alle i hans klasse også. Jeg ville gerne være sikker på han fik ordentligt med tøj når han skulle ud - der er jo ikke samme opsyn i sfo som i bhv

Han har haft skibukser også til herhjemme og som "ekstra" de få gange flyverdragten skulle vaskes/tørres...

i år får han kun skibukser (2. Kl)

Anmeld

25. september 2014

Chri9000

Profilbillede for Chri9000

Min dreng som går i 1 kl. har fået et 2 delt sæt i år

Anmeld

25. september 2014

PernilleogLouis

Min er lige startet i 0.kl og det bliver flyverdragt i år også har han selvfølgelig også en vinterjakke 

Anmeld

25. september 2014

trunte89

Min datter går i 0. Og får også flyverdragt. Ellers tror jeg ofte hun kommer til at 'glemme' bukserne når de hurtigt skal ud.

Anmeld

25. september 2014

Nystart

Hende af min plejer at have begge dele.. og det er som regel skisætte hun bruger.. sidste år fik hun fik med at hun sku bruge flyverdragten men den kom altså kun på få gange....

en flyverdragt er super hvis de har kælkebakker mm... 

Jeg har altid haft 2 sæt ski eller flyverdragt til min datter.. pga vaskedag eller andet og det har fungeret super godt 

men kan du ikke lure efter hvad de andre evt får med, for det smitter ret tit på hvad ungerne bruger  

Anmeld

25. september 2014

Jj1709

Personligt er jeg mest til flyverdragt, men det er mest praktisk med 2 delt, det er hurtigere at komme i og af.. 

Anmeld

25. september 2014

lineog4

Min søn havde flyverdragt sidste år i 0. Klasse men den kom vist dårligt nok på så i år er det todelt.

Og som lærer, suk flyverdragter er gode men når de lige skal ud og skrive bogstaver med kridt, skal lave et stjerneløb, lave hentediktat udenfor eller hvad ved jeg, så er det så laaaaangsomt med den flyverdragt og det tager så meget af timen, så et stort bøn om også at have en god jakke hængende så man kan lave de små break udendørs er bare verdens bedste ide hvis man er til flyverdragt.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.