Øv for en dag!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

423 visninger
6 svar
4 synes godt om
25. september 2014

MyLove E

Min hjerne er brændt sammen og jeg er helt nede. Jeg føler mig fortabt og ladt i stikken. Ikke af min mand, men af psykiatrien. Jeg har været indlagt i næsten 2 år og først for et halvt år siden, startede de en udredelse. Den er stadig i gang og jeg skal nok forvente ca 4 mdr endnu inden endelig svar..

Det sidste lange stykke tid, har fået det værre og værre. Jeg tog i dag min mand med på daghospitalet for at få en snak. Min kontakt person var der selvfølgelig ikke, men snakkede med en anden og hun har så snakket med en læge jeg skal ind til kl13. 

Og så for at gøre dagen værre, døde en kære ven i går. 

Velkommen til mit helvede

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

25. september 2014

StineW79

Profilbillede for StineW79

Så godt det på fb med din ven. Gør mig ondt! 

Håber du får en rigtig god snak kl 13!! 

1000 Herfra x

Anmeld

25. september 2014

MyLove E

StineW79 skriver:

Så godt det på fb med din ven. Gør mig ondt! 

Håber du får en rigtig god snak kl 13!! 

1000 Herfra x

Tak Stine Desværre fik jeg ikke så meget ud af det. Men har heldigvis en dejlig stærk mand som støtter mig meget

Anmeld

25. september 2014

Babydrøm

MyLove E skriver:

Min hjerne er brændt sammen og jeg er helt nede. Jeg føler mig fortabt og ladt i stikken. Ikke af min mand, men af psykiatrien. Jeg har været indlagt i næsten 2 år og først for et halvt år siden, startede de en udredelse. Den er stadig i gang og jeg skal nok forvente ca 4 mdr endnu inden endelig svar..

Det sidste lange stykke tid, har fået det værre og værre. Jeg tog i dag min mand med på daghospitalet for at få en snak. Min kontakt person var der selvfølgelig ikke, men snakkede med en anden og hun har så snakket med en læge jeg skal ind til kl13. 

Og så for at gøre dagen værre, døde en kære ven i går. 

Velkommen til mit helvede

Ville lige sende dig en masse 

Anmeld

25. september 2014

MyLove E

Babydrøm skriver:

Ville lige sende dig en masse 

Mange tak 

Anmeld

25. september 2014

LinLin

25. september 2014

MyLove E

LinLin skriver:

Tak  ven

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.