Kan blærebetændelse påvirke mens?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

4.775 visninger
10 svar
0 synes godt om
25. september 2014

Anonym trådstarter

Ja altså, sagen er den at vi smed præventionen (pstav) i april måned og ud over den første gang jeg fik mens derefter har den været helt fast,  den kommer D. 19 hver måned. 

Denne gang kom den så ikke, hvilket vil sige at jeg reelt set er gået en uge over tid og jeg er måske så i uge 4+7 men, testen er negativ. Jeg har haft murren i underlivet og skal tisse ofte, jeg træt hele tiden og har mistet min appetit/har små kvalme det meste a f tiden. Alle disse ting er jo dog tegn på en graviditet, men kan vel også bare være indbildt. 

Men så slog det mig at jeg måske har blærebetændelse, pga følelsen i underlivet. Men forklare det min manglende mens? 

Jeg forstår det ikke. XD min krop opføre sig så underligt.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

25. september 2014

BabyMiracle <3

Hej  

det hedder ikke 4+7 men 5+0, da ugerne kun går til +6 

prøv og tage en test, du lyder til at være gravid

Anmeld

25. september 2014

biniek

Anonym skriver:

Ja altså, sagen er den at vi smed præventionen (pstav) i april måned og ud over den første gang jeg fik mens derefter har den været helt fast,  den kommer D. 19 hver måned. 

Denne gang kom den så ikke, hvilket vil sige at jeg reelt set er gået en uge over tid og jeg er måske så i uge 4+7 men, testen er negativ. Jeg har haft murren i underlivet og skal tisse ofte, jeg træt hele tiden og har mistet min appetit/har små kvalme det meste a f tiden. Alle disse ting er jo dog tegn på en graviditet, men kan vel også bare være indbildt. 

Men så slog det mig at jeg måske har blærebetændelse, pga følelsen i underlivet. Men forklare det min manglende mens? 

Jeg forstår det ikke. XD min krop opføre sig så underligt.

jeg har altid blærebetendelse.

og mensen har været meget dygtig at dukkeop, om ønsket eller ej.

så det er nok ikke det

Anmeld

25. september 2014

Anonym trådstarter

BabyMiracle <3 skriver:

Hej  

det hedder ikke 4+7 men 5+0, da ugerne kun går til +6 

prøv og tage en test, du lyder til at være gravid

Ja, det synes jeg jo også det virker som, men har taget to tests i morges og for to dage siden begge rygende negative. XD

Anmeld

25. september 2014

Anonym trådstarter

Biniek skriver:

jeg har altid blærebetendelse.

og mensen har været meget dygtig at dukkeop, om ønsket eller ej.

så det er nok ikke det

Næh det er ikke sikkert. Synes bare det er mærkeligt. Jeg testede positiv nu med vores den første og har testet og den er helt negativ.:/ frygter lidt at jeg bare bilder mig selv det så meget ind at min mens ikke kommer.xD

Anmeld

25. september 2014

biniek

Anonym skriver:

Næh det er ikke sikkert. Synes bare det er mærkeligt. Jeg testede positiv nu med vores den første og har testet og den er helt negativ.:/ frygter lidt at jeg bare bilder mig selv det så meget ind at min mens ikke kommer.xD

det er altid en mulighed. men de siger at Hcg nivoet falder lidt efter nogle uger så det kan også være det

Anmeld

25. september 2014

Olaf

Min læge siger at blærebetændelse har alt at sige ang min mens, for hvis jeg har blærebetændelse så kan jeg gå langt over tid, og jeg har alle de symptomer som dig, og tester på livet løs, men den har endnu ikke vidst positiv for graviditet.. 

Anmeld

25. september 2014

Anonym trådstarter

Olaf skriver:

Min læge siger at blærebetændelse har alt at sige ang min mens, for hvis jeg har blærebetændelse så kan jeg gå langt over tid, og jeg har alle de symptomer som dig, og tester på livet løs, men den har endnu ikke vidst positiv for graviditet.. 

Okay, altså du har blærebetændelse nu og har fået det afvide?  For hvis jeg ikke er gravid skal jeg i hvert fald testes for blærebetændelse.

Anmeld

25. september 2014

biniek

Olaf skriver:

mærkeligt. jeg har aldrig haft noget besvær med det

Anmeld

25. september 2014

Olaf

Anonym skriver:

Okay, altså du har blærebetændelse nu og har fået det afvide?  For hvis jeg ikke er gravid skal jeg i hvert fald testes for blærebetændelse.

Det er et år siden jeg fik det af vide, men jeg ved at hvis min mens ikke kommer til tiden så skal jeg tjekkes for blærebetændelse før jeg tester for graviditet

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.