Eftermiddagsmad til 14, 6 årie piger ( fødselsdag

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

751 visninger
9 svar
3 synes godt om
25. september 2014

StineW79

Profilbillede for StineW79

Ja på mandag kommer alle pigerne hjem til thea og fejre 6 års fødselsdag. Jeg henter dem alle fra skolen kl 13.30, hvorefter vi går her hjem.

Når de har leget lidt og åbnet gaver, er tanken jo at de ska ha lidt eftermiddagsmad. 

Planer lige nu hedder:

Chokoladebolle snegle, med smør.

Frugt.

Pynt selv muffiens.

Lagkage.

Alm chokladekage.

Er der noget jeg mangler?? De ska være her fra kl 13.30 til kl 17 ca. Vh stine

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

25. september 2014

DortheL

StineW79 skriver:

Ja på mandag kommer alle pigerne hjem til thea og fejre 6 års fødselsdag. Jeg henter dem alle fra skolen kl 13.30, hvorefter vi går her hjem.

Når de har leget lidt og åbnet gaver, er tanken jo at de ska ha lidt eftermiddagsmad. 

Planer lige nu hedder:

Frugt.

Pynt selv muffiens.

Lagkage.

Alm chokladekage.

Håber I får en skøn dag.

Min søn har lige fejret 5 års fødselsdag for børnehaven... Pølsehorn og pizzasnegle var et HIT!

Anmeld

25. september 2014

StineW79

DortheL skriver:

Håber I får en skøn dag.

Min søn har lige fejret 5 års fødselsdag for børnehaven... Pølsehorn og pizzasnegle var et HIT!

Pølsehorn er en rigtig god ide, så tror det kommer på listen. Pizzasnegle er thea ik ret vild med.

Håber også hun får en dejlig dag! Vh stine

Anmeld

25. september 2014

StineW79

Andre der sidder inde med gode forslag?? Vh stine

Anmeld

25. september 2014

EnGodMor

Det lyder super lækkert men min første tanke var, at der er meget med sukker 

Jeg ville foreslå frugt, pølsehorn, og lagkage eller pynt selv muffiens

Håber i får en rigtig dejlig dag

Anmeld

25. september 2014

LinLin

StineW79 skriver:

Planer lige nu hedder:

Frugt.

Pynt selv muffiens.

Lagkage.

Alm chokladekage.

Synes det lyder af voldsomt meget til eftermiddag...

Da David holdt i 1. Klasse fik de grovboller med smør da de kom, så lavede vi konkurrencer og de legede lidt og så var der kage og en lille slikpose ca 1/2 timer inden de blev hentet.

i år holdt han til frokost en søndag, så der fik de hotdogs med gulerods- og agurkestænger kl 11 og så en muffins og popcorn igen ca 1/2 inden fødselsdagen sluttede 

Anmeld

25. september 2014

Frk_Louise

StineW79 skriver:

Planer lige nu hedder:

Frugt.

Pynt selv muffiens.

Lagkage.

Alm chokladekage.

Ja, der er noget du mangler....

At invitere mig!  Hehe, det lyder rigtig godt med det, du laver til dem. Synes bestemt ikke der mangler noget.

Tillykke med hende, håber hun får en dejlig dag. 

Anmeld

25. september 2014

StineW79

EnGodMor skriver:

Det lyder super lækkert men min første tanke var, at der er meget med sukker 

Jeg ville foreslå frugt, pølsehorn, og lagkage eller pynt selv muffiens

Håber i får en rigtig dejlig dag

Vi får heldigvis ik så tit kager osv her hjemme, så lige den dag slår vi os "løs" 

Grunden til at der er så meget kage, er at der også er til de forældre der kommer og henter, da der er "tradition" for at de bliver til en kop kaffe, så man ka lære hinanden og kende, nu ungerne er startet i skolen osv. 

Tænker ik at ungerne kommer til at spise 3 kager, men at de ka vælge det de har mest lyst til. Vh stine

Anmeld

25. september 2014

StineW79

LinLin skriver:

Synes det lyder af voldsomt meget til eftermiddag...

Da David holdt i 1. Klasse fik de grovboller med smør da de kom, så lavede vi konkurrencer og de legede lidt og så var der kage og en lille slikpose ca 1/2 timer inden de blev hentet.

i år holdt han til frokost en søndag, så der fik de hotdogs med gulerods- og agurkestænger kl 11 og så en muffins og popcorn igen ca 1/2 inden fødselsdagen sluttede 

Grunden til at der er så meget forskelligt er fordi, der tradition for at når ungerne bliver hentet, bliver forældrene til et stykke kage og en kop kaffe, så man ka lære hinanden lidt at kende, nu hvor de er startet i skole osv.

Chokoladebollerne bliver også grove, og der kommer masser af frugt.

Har ik planlagt nogen "vilde" lege, men min søster kommer og sætter hår på dem ( hun er frisør ) også ka de lege på ungerne værelser,og hvis vejret er godt går vi i haven og hygger. Vh stine

Anmeld

25. september 2014

StineW79

Frk_Louise skriver:

Ja, der er noget du mangler....

At invitere mig!  Hehe, det lyder rigtig godt med det, du laver til dem. Synes bestemt ikke der mangler noget.

Tillykke med hende, håber hun får en dejlig dag. 

Hé Hé hvis du ka finde ud af at lave fine frisure og holde styr på 14 vilde piger, ska du være velkommen! Vh stine

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.