Hej Alle
jeg er en af de mennesker som tror at intet er tilfældigt, jeg mener der er en mening med alt selv de mindste ting som sker i hverdagen.
Jeg har været gravid en gang før hvor jeg valgte en abort, det er ved at være 2-2,1/2 år siden nu, dengang oplevede jeg inden jeg opdagede jeg var gravid, at jeg fik alle mulige små hint i hverdagen om det, jeg lagde pluslig mærke til alle reklamer med babyer osv osv, alt med børn sprang frem i øjne (det skal lige siges at det ikke var planlagt da jeg var på p-piller så kunne under ingen omstændigheder have faket alt det jeg så)
Nu er det sådan at jeg og kæresten for 5 månede prøver at blive gravide, i mandags var det en uge siden mens og det er i dag 5 dage til jeg skal have næste mens.
Min nu ligger det sådan at i morges kl lort, fik jeg venligt en sms for min søster, som var overbevist om at jeg var gravid da hun havde drømt det (måske et tegn)
Igår skulle jeg på apoteket efter skole, jeg fandt de ting jeg skulle have og da jeg kommer til kassen lå lige så fint én brocure om vitaminer når man er gravid (tager jeg også som et tegn)
Jeg tror intet er tilfældigt
Søndag aften, fik jeg rigtig ondt i maven vil beskrive det som ekstremt slemme mens smerter, kunne hverken gå, stå, ligge sidde eller ligende, og endte med at tage smertestillende. Siden da har jeg i perioder á max 30-40 min oplevet at have sådan nogen jag i underlivet, jeg har været små snottet og haft lidt hovdepine siden søndag, men kærsten har / er syg lige nu så han har sq nok smittet mig, går ihvertifald og venter på jeg bliver rigtigt ramt så jegike bare går os snotter konstant, men så kan kunne blive hjemme i et par dage og komme over det.
Men der jeg ville hen er at hvis jeg skulle være gravid så kommer det selvfølgelig på det mest ubelejlige tidspunkt, vi skal nemlig giften om 5 måneder og har derfor aftalt at vi ikke vil være gravid før efter bryllupet, så det skulle da lige være typisk at jeg skulle være/blive gravid lige nu, når jeg skal ud og købe brudekjole d. 9 okt til lagersalg.
Men vi må se hvad der sker, håber på den ene side og håber ikk på den anden side.
Tak fordi du læste med, du må gerne lægge en kommentar til om du også tror på at intet er tilfældigt og fortælle hvad du har oplevet