StineW79 skriver:
Hvornår henter du dem? Og får de feks frugt og brød i børnehaven inden de bliver hentet??
Jeg hentede thea kl 13.30 i dag, og her fik hun 2 bananer ( store) 1 æble og nogle kiks.
Når jeg henter hende fra børnehaven omkring kl 16, har hun tit spist 2-3 stk frugt, 1 knækbrød eller 1 bolle.
Hvis hun er sulten når hun kommer hjem forslår jeg hende at kigge i madpakken og tage noget derfra, et stk knækbrød eller noget frugt. Vh stine
Lidt forskelligt hvornår jeg henter dem..
Men somregl kl 16.
Jeg ved at den mindste får både frugt og boller/knækbrød til eftermiddag.
Den store får osse noget let (boller, knækbrød, kernemælk m. Kammerjunker til, frugt, yoghurt) eller lignede kl 14 hvor han kommer ned i SFO'en.
Jeg ber dem osse somregl kigge i deres madpakke og ta noget dér hvis de ik har spist alt op.
Ellers får de kiks, bolle, knækbrød, yoghurt eller frugt.
Bare nysgerrig hva i andre giver. 
Der er ikke noget værre end at stå i køkkenet og lave aftensmad og begge børn blir kede af det eller uvenner over de er suttende
Og at Mor er SÅ langsom til at lave mad. Haha. (Kan det virkelig ta over 5 min at lave lasagne??? Mor!!) 
- da jeg pt er alene med ungerne, så kræver det lidt at jeg har forberedt mig hjemme fra inden jeg henter børnene ved at ha noget mad klar samt har handlet i forvejen.
Anmeld