betydning af ord

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.499 visninger
14 svar
18 synes godt om
24. september 2014

Rixer

Hey

Hvad betyder jeg vil have en åben sind overfor kollegaerne for at vise den gensidige respekt

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

24. september 2014

Flødebollen

Rixer skriver:

Hey

Hvad betyder jeg vil have en åben sind overfor kollegaerne for at vise den gensidige respekt

At du bla. Ikke er fordømmende, at du lytter og er villig til at høre andres mening og respektere dine kollegaers mening/holdning

Anmeld

24. september 2014

Vaya

Jeg vil tolke det, som at man skal være åben overfor hvordan kollegerne er, måde de gør ting på osv. Med det formål at vise dem, at man respektere dem, og deres måde ar gøre ting på, ligesom de skal respektere dig på samme måde.

Anmeld

24. september 2014

Isabella_mor

Rixer skriver:

Hey

Det betyder at du vil være åben over for dine kollegaer, (være imødekommende og uden fordomme) for at vise respekt (gensidig respekt er at respektere andre og at de også respektere dig...) 

men i hvilken sammenhæng skal sætningen bruges/er sætningen brugt? 

Anmeld

24. september 2014

Rixer

tusind tak

Hvad betyder at man vil faglig argumenterer hvad det rigtige og hvad det forkerte er ?

og at relationer skal være baseret på gensidig respekt..

Anmeld

24. september 2014

Anonymor1

Rixer skriver:

tusind tak

Hvad betyder at man vil faglig argumenterer hvad det rigtige og hvad det forkerte er ?

Hvad tror du at det betyder?

Anmeld

24. september 2014

Goggelogge

Altså spørg du ikke meget tit om skoleting her inde ? Men det er selvfølgelig også nemmere end og tænke selv..

Anmeld

24. september 2014

Rixer

Jeg tror at det betyder når jeg laver en aktivitet så er der et mål med det, jeg laver ikke en aktivitet for at det skal være sjovt, men jeg laver det fordi det fælles tredje som er aktiviteten kan skabe et fællesskab og inklusion hvis to børn kegler eller et barn der føler sig udenfor et børnefællesskab, så er det at inkludere dem til det børn ønsker.

Anmeld

24. september 2014

Rixer

At når man taler til hinanden så respektere man når to pædagoger taler med hinanden og ikke bryder ind. Det skal være fair for begge parter, for så opnår man relationer som er på gensidig respekt, når man allerede respektere hinanden .

Anmeld

24. september 2014

Astoria

Profilbillede for Astoria
Rixer skriver:

tusind tak

Det er egentlig ikke kompliceret. Se på de enkelte ord. Hvad betyder faglig? Hvad betyder argumenterer? Du kan eventuelt slå det op i ordbogen. Hvis du kender betydningen af disse, vil det være nemmere. Det samme med gensidig, respekt og relationer. Du har en tendens til at overfortolke og måske bruge mere komplicerede ord I stedet for ganske almindelige hverdagsord. 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.