Hej alle,
Jeg skal have kejsersnit om lige knap 3 uger. Jeg er dog så hæmmet i min hverdag at jeg seriøst overvejer at ringe til min jordemoder og bede hende kontakte mit fødested, og få det flyttet frem. Jeg kan ingenting. Jeg har ikke bækkenløsning, og kan sagtens bevæge mig rundt, så på den konto er jeg meget heldig - men jeg har en konstant brændende smerte i mit ar (tidligere kejsersnit fra december 2010, og det gør så ondt at det eneste jeg kan kan gøre hele dagen er, at ligge i min seng. Det er ikke holdbart da jeg bor alene med min søn som snart bliver 4. Hver gang baby bevæger sig gør det så ondt at jeg kunne græde. Babyen i min mave er skudt til at være pænt over gennemsnittet, og storebror vejede 4300 da han kom ved pks, en uge før termin, så jeg får uden tvivl et stort barn denne gang også. Jordemor skyder også baby til at være meget over gennemsnittet.
Men kan man det? Kan man ringe ind og få det flyttet? Det er hverken hensigtsmæssigt for mig, min søn eller mit ufødte barn at jeg går og har så ondt. Jeg kan ikke være en ordentlig mor for min søn, jeg kan ikke engang køre bil uden at det gør ondt. Jeg har ikke sovet i over en uge, kun en time af gangen om eftermiddagen på sofaen når jeg går kold af udmattelse og smerter. Er bange for at ringe ind og de så vil feje mig væk og sige at jeg er hysterisk.
Hjælp.
Anmeld