Få flyttet kejsersnit grundet gener og smerte?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

854 visninger
6 svar
2 synes godt om
24. september 2014

Anonym trådstarter

Hej alle,

Jeg skal have kejsersnit om lige knap 3 uger. Jeg er dog så hæmmet i min hverdag at jeg seriøst overvejer at ringe til min jordemoder og bede hende kontakte mit fødested, og få det flyttet frem. Jeg kan ingenting. Jeg har ikke bækkenløsning, og kan sagtens bevæge mig rundt, så på den konto er jeg meget heldig - men jeg har en konstant brændende smerte i mit ar (tidligere kejsersnit fra december 2010, og det gør så ondt at det eneste jeg kan kan gøre hele dagen er, at ligge i min seng. Det er ikke holdbart da jeg bor alene med min søn som snart bliver 4. Hver gang baby bevæger sig gør det så ondt at jeg kunne græde. Babyen i min mave er skudt til at være pænt over gennemsnittet, og storebror vejede 4300 da han kom ved pks, en uge før termin, så jeg får uden tvivl et stort barn denne gang også. Jordemor skyder også baby til at være meget over gennemsnittet.

Men kan man det? Kan man ringe ind og få det flyttet? Det er hverken hensigtsmæssigt for mig, min søn eller mit ufødte barn at jeg går og har så ondt. Jeg kan ikke være en ordentlig mor for min søn, jeg kan ikke engang køre bil uden at det gør ondt. Jeg har ikke sovet i over en uge, kun en time af gangen om eftermiddagen på sofaen når jeg går kold af udmattelse og smerter. Er bange for at ringe ind og de så vil feje mig væk og sige at jeg er hysterisk. 

Hjælp. 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

24. september 2014

StineW79

Profilbillede for StineW79

Syntes da helt klart at du ska gi din JM et kald, og forklar hende hvordan det hele hænger sammen! Held og lykke med det hele! Vh stine

Anmeld

24. september 2014

Kay

Man kan altid forsøge

Anmeld

24. september 2014

Kindfed

Har du haft så ondt længe? Og har du snakket med din jordemoder om det før? Jeg er ikke pylret, og har aldrig kontaktet hverken jordemoder eller fødegangen på egen opfordring under mine graviditeter, men lige dét der ville jeg nok vælge at forhøre mig om. Det kan jo netop være det gamle ar, der ikke vil være med mere

Anmeld

24. september 2014

modesty

Anonym skriver:

Hej alle,

Jeg skal have kejsersnit om lige knap 3 uger. Jeg er dog så hæmmet i min hverdag at jeg seriøst overvejer at ringe til min jordemoder og bede hende kontakte mit fødested, og få det flyttet frem. Jeg kan ingenting. Jeg har ikke bækkenløsning, og kan sagtens bevæge mig rundt, så på den konto er jeg meget heldig - men jeg har en konstant brændende smerte i mit ar (tidligere kejsersnit fra december 2010, og det gør så ondt at det eneste jeg kan kan gøre hele dagen er, at ligge i min seng. Det er ikke holdbart da jeg bor alene med min søn som snart bliver 4. Hver gang baby bevæger sig gør det så ondt at jeg kunne græde. Babyen i min mave er skudt til at være pænt over gennemsnittet, og storebror vejede 4300 da han kom ved pks, en uge før termin, så jeg får uden tvivl et stort barn denne gang også. Jordemor skyder også baby til at være meget over gennemsnittet.

Men kan man det? Kan man ringe ind og få det flyttet? Det er hverken hensigtsmæssigt for mig, min søn eller mit ufødte barn at jeg går og har så ondt. Jeg kan ikke være en ordentlig mor for min søn, jeg kan ikke engang køre bil uden at det gør ondt. Jeg har ikke sovet i over en uge, kun en time af gangen om eftermiddagen på sofaen når jeg går kold af udmattelse og smerter. Er bange for at ringe ind og de så vil feje mig væk og sige at jeg er hysterisk. 

Hjælp. 

Du skal ringe til din læge og bede om at få undersøgt hvorfor dit ar gør så ondt, og det kan ikke gå hurtigt nok.

Du skal IKKE gå med så mange smerter - både fordi det er for hårdt for dig, men også fordi der jo kan være noget galt.

Anmeld

24. september 2014

Anonym trådstarter

Kindfed skriver:

Har du haft så ondt længe? Og har du snakket med din jordemoder om det før? Jeg er ikke pylret, og har aldrig kontaktet hverken jordemoder eller fødegangen på egen opfordring under mine graviditeter, men lige dét der ville jeg nok vælge at forhøre mig om. Det kan jo netop være det gamle ar, der ikke vil være med mere

Har aldrig haft ondt i arret før.. Og har heller ikke været i kontakt med jordemoder eller andre grundet graviditeten, er normalt slet ikke pylret. Men hold nu fast, det er så modbydeligt at være mig i de her dage. Vil ikke gå og proppe mig med smertestillende de næste 3 uger! 

Jeg skal til samtale med en læge imorgen på mit fødested, angående bedøvelse til kejsersnittet (rutine), så vil jeg se om jeg ikke kan komme ind og snakke med en fødselslæge. Det var dem jeg snakkede med da jeg skulle have datoen for kejsersnittet, og det er dem der skal flytte datoen hvis det nu er. Så vil kæmpe med næb og kløer imorgen for at få lov til at tale med en, selv hvis de siger der ingen ledige tider er.. De skal vel tage mig ind når jeg har det så skidt 

Tusind tak for jeres svar 

Anmeld

25. september 2014

Kindfed

Hvad blev det så til? Tog de godt imod dig? 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.