Fiskeolie eller 3-6-9?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

Afstemning: Hvad er bedst under en graviditet?

Du skal være logget ind, for at kunne deltage i afstemningen.

1.040 visninger
4 svar
2 synes godt om
24. september 2014

Babydrøm

Godaften

Vi er igang med pb 

Jeg tager gravid vitaminpiller og fiskeolie. (Og bidro)

Jeg er snart løbet tør for fiskeolie, kæresten tager Solaray All Omega 3-6-9 med fisk, kæmpenatlys og hørfrø olie. Ville høre om I ved om jeg kan og må jeg tage dem eller må jeg ikke tage dem under en graviditet? Eller er ren fiskeolie bedst? Håber I kan hjælpe  

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

24. september 2014

moaren

Babydrøm skriver:

Godaften

Vi er igang med pb 

Jeg tager gravid vitaminpiller og fiskeolie. (Og bidro)

Jeg er snart løbet tør for fiskeolie, kæresten tager Solaray All Omega 3-6-9 med fisk, kæmpenatlys og hørfrø olie. Ville høre om I ved om jeg kan og må jeg tage dem eller må jeg ikke tage dem under en graviditet? Eller er ren fiskeolie bedst? Håber I kan hjælpe  

Du må gerne tage dem din kæreste tager. Almindelig fiskeolie er også ganske fint. Det der har betydning for dig og baby er indhold af EPA og DHA, så kig på indholdet og vurder udfra det 

Anmeld

24. september 2014

Babydrøm

Moaren skriver:

Du må gerne tage dem din kæreste tager. Almindelig fiskeolie er også ganske fint. Det der har betydning for dig og baby er indhold af EPA og DHA, så kig på indholdet og vurder udfra det 

Okay tak for dit svar Ved du hvor meget der skal være af de to ting?

Anmeld

26. september 2014

moaren

Babydrøm skriver:

Okay tak for dit svar Ved du hvor meget der skal være af de to ting?

Skal er selvfølgelig så meget sagt, men Multi-tabs laver en Gravi-omega og der er i hvert fald det man bør få under graviditeten.

Prøv at kigge på deres hjemmeside multi-tabs.dk og så under "gravid". Hvis du går efter det produkt som indeholder mest DHA, så går du ikke forkert i byen 

Spørg på apoteket, de kan hjælpe dig med at finde det rigtige.

Anmeld

26. september 2014

Babydrøm

Moaren skriver:

Skal er selvfølgelig så meget sagt, men Multi-tabs laver en Gravi-omega og der er i hvert fald det man bør få under graviditeten.

Prøv at kigge på deres hjemmeside multi-tabs.dk og så under "gravid". Hvis du går efter det produkt som indeholder mest DHA, så går du ikke forkert i byen 

Spørg på apoteket, de kan hjælpe dig med at finde det rigtige.

Tak for dit svar, det prøver jeg

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.