En positiv, 2 negative?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

24. september 2014

Rockertand

Anonym skriver:

Jeg er jo fobi mens dagen?  

Øhh ja - og hvad tænker du, at lægen skal gøre ved det? Du må vente og se, om du får positiv test eller din mens er forsinket eller sprunget over, og den dukker op om nogle uger.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

25. september 2014

Anonym trådstarter

Rockertand skriver:

Øhh ja - og hvad tænker du, at lægen skal gøre ved det? Du må vente og se, om du får positiv test eller din mens er forsinket eller sprunget over, og den dukker op om nogle uger.

Hvorfor snakker du om læge?! 

Jeg har intet skrevet om at opsøge læge, så slap du bare helt af. 

Du skriver det kan være en bio og dertil svarer jeg "jeg er jo forbi mens dagen"  

Det skader ikke at skrive pænt til andre mennesker

Anmeld

25. september 2014

Rockertand

Anonym skriver:

Hvorfor snakker du om læge?! 

Jeg har intet skrevet om at opsøge læge, så slap du bare helt af. 

Du skriver det kan være en bio og dertil svarer jeg "jeg er jo forbi mens dagen"  

Det skader ikke at skrive pænt til andre mennesker

Min fejl, sorry, jeg tog fejl af besvarer.

Du kan desværre godt opleve lidt rod, hvis der har været tale om en bio, altså et befrugtet anlæg, der er gået til, det hedder en bio helt frem til det tidspunkt, hvor man kan konstatere graviditet på anden måde end ved urin- eller blodprøve, det vil i praksis sige indtil der dukker noget op på en skanning, men en bio behøver ikke være svaret, kroppen opfører sig nogle gange mærkeligt.

Anmeld

25. september 2014

Anonym trådstarter

Rockertand skriver:

Min fejl, sorry, jeg tog fejl af besvarer.

Du kan desværre godt opleve lidt rod, hvis der har været tale om en bio, altså et befrugtet anlæg, der er gået til, det hedder en bio helt frem til det tidspunkt, hvor man kan konstatere graviditet på anden måde end ved urin- eller blodprøve, det vil i praksis sige indtil der dukker noget op på en skanning, men en bio behøver ikke være svaret, kroppen opfører sig nogle gange mærkeligt.

I orden  

har lige haft en sa (5+6) i sidste månede, men hcg er helt ude af kroppen fik jeg konstatereret via blod prøve, så nu må jeg se om kroppeb bare skal finde sig selv igen  

syntes bare det er mærkeligt at en er positiv, men det kan selfølgelig være en defekt test

Anmeld

25. september 2014

Mor_til_3_unger

Profilbillede for Mor_til_3_unger

Jeg vil mene at de test du har lagt billeder ind af er negative,da jeg ikke ser farve i test stregen,så mon ikke det bare er fordi du desværre ikke er gravid.

Det er for øvrigt en bio når man mister før 6+0. 

Jeg krydser finger for,du snart står med en positiv test. 

Anmeld

25. september 2014

Anonym trådstarter

Mor_til_3_unger skriver:

Jeg vil mene at de test du har lagt billeder ind af er negative,da jeg ikke ser farve i test stregen,så mon ikke det bare er fordi du desværre ikke er gravid.

Det er for øvrigt en bio når man mister før 6+0. 

Jeg krydser finger for,du snart står med en positiv test. 

Den var positiv en bio er frem til uge 4+ fik jeg afvide på gynækologisk afsnit. 

Stadig ingen mens, men den kan være forsinket grundet min sa i sidste månede 

Anmeld

25. september 2014

Baby15

Anonym skriver:

Den var positiv en bio er frem til uge 4+ fik jeg afvide på gynækologisk afsnit. 

Stadig ingen mens, men den kan være forsinket grundet min sa i sidste månede 

Har du taget en ny ??  

Anmeld

25. september 2014

Anonym trådstarter

Baby15 skriver:

Har du taget en ny ??  

Nej venter et par dage  

Anmeld

26. september 2014

Anonym trådstarter

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

26. september 2014

Baby15

Anonym skriver:

Kan se en meget svag streg  

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.