puhhh :(

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

24. september 2014

mor:)

Profilbillede for mor:)
pain is temporary. Quiting lasts forever.

Jeh synes også jeg var træt, utilpas og bare ondt i hele kroppen efter der blev prikket til hans hoved. Det gjorfe jdm kl 19.00 og vandet gik 00.20.  Så det kan være det er fødselstegn. 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

24. september 2014

Kay

mor:) skriver:

Jeh synes også jeg var træt, utilpas og bare ondt i hele kroppen efter der blev prikket til hans hoved. Det gjorfe jdm kl 19.00 og vandet gik 00.20.  Så det kan være det er fødselstegn. 

Ja men nu var det lidt i 12 i dag så det er jo ved at være nogle timer siden

Anmeld

24. september 2014

Kay

Miss Church skriver:

Så venter jeg en uges tid med at sende ve-støv 

Tak men kommer hun nu tager vi det med  der er jo egentlig heller ikke meget andet at gøre

Anmeld

24. september 2014

mor:)

Profilbillede for mor:)
pain is temporary. Quiting lasts forever.
Kay skriver:

Ja men nu var det lidt i 12 i dag så det er jo ved at være nogle timer siden

Ja det er flere timer siden - men jeg var allerede 4 cm åben da hun prikkede til ham og havde kun 1 cm livmoderhals tilbage.

så kan være det sker i nat alligevel 

Anmeld

24. september 2014

Kay

mor:) skriver:

Ja det er flere timer siden - men jeg var allerede 4 cm åben da hun prikkede til ham og havde kun 1 cm livmoderhals tilbage.

så kan være det sker i nat alligevel 

Ja det kan jo godt være, der bliver i alt fald omrokeret en del i maven her til aften  så venter bare på jeg kan få lov at sove

Anmeld

24. september 2014

Bshizzle

Kay skriver:

var jo til jm i dag... som jeg har lavet en tråd om... 

de moslede meget rundt med hende inde i maven og undersøgte indvændigt og skubbede til hoved... 

hun stod usansyneligt dybt... er 2 cm åben og 2 cm livmorhals tilbage... 

nå men efterfølgende var jeg så træt at jeg nappede en lur på 2½ time... og har mange mens smerter, og plukveer... 

og her til aften har jeg det bare så underligt i min krop... sådan en tyngde, og sitren og... ja nermest som om jeg er ved at blive syg... og min krop er træt... ikke mit hoved... men kroppen... 

har også mega ondt i mit bækken, har bækkenløsning så efter deres store moslen gør det bare meget mere ondt... 

øv... føler mig kørt over af en damptrumle... 

Det er osse snart Lørdag 

Så det kan godt være der er optakt til noget 

Men ihvertfald... Få hvilet dig SÅ meget du kan og drik masser af væske 

Anmeld

24. september 2014

Kay

Bshizzle skriver:

Det er osse snart Lørdag 

Så det kan godt være der er optakt til noget 

Men ihvertfald... Få hvilet dig SÅ meget du kan og drik masser af væske 

Så meget som det lille væsen kæmper rundt der inde lige nu er det svært at sove, selvom jeg ved det er smartest :p 

Men ja lørdag er lige rundt om hjørnet jo

Anmeld

25. september 2014

Kay

Tja det blev i alt fald heller ikke i nat

Anmeld

25. september 2014

Miss Church

Kay skriver:

Tak men kommer hun nu tager vi det med  der er jo egentlig heller ikke meget andet at gøre

Nej det er rigtigt  

Er der kommet ro på igen?

Anmeld

25. september 2014

Kay

Miss Church skriver:

Nej det er rigtigt  

Er der kommet ro på igen?

nej det vil jeg ik sige der er... det murre som jeg ved ikke hvad og får nogle mens smerter i bølger her og der...  og selvom jeg ikke troede maven kunne synke længere ned, har den gjort det 

så jeg tuller lidt rundt og pakker lidt... men nu er jeg løbet tør for flyttekasser her inde... resten står i skuret... men det blæser og regner  så det bliver ikke lige nu 

men så har jeg alt mint normale tøj jeg ikke kan være i det næste stykke tid, jeg kan pakke i sække 

ved ik rigtig om der er ved at komme gang i noget... men nu må vi se... 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.