Indbildt gravid - hvor længe??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

911 visninger
5 svar
1 synes godt om
24. september 2014

Mikro

Hej

Et lille spørgsmål til alle jer, der har prøvet at være indbildt gravide. Hvornår stopper "symptomerne"?

Jeg HAR forstået der ikke blev produceret en lillebror/lillesøster i denne cyklus (mens. har været der + negative graviditetstests), men min krop fatter det åbenbart ikke. Har siden ægløsningstidspunktet haft alle mulige symptomer - og nu også kvalme. Men er IKKE gravid (desværre). Og gider helt ærligt ikke have kvalme m.m., hvis der alligevel ikke vokser en "mikro" i min mave.

Vil derimod meget hellere fokusere på hvornår næste ægløsning kommer.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

24. september 2014

biniek

Mikro skriver:

Hej

Et lille spørgsmål til alle jer, der har prøvet at være indbildt gravide. Hvornår stopper "symptomerne"?

Jeg HAR forstået der ikke blev produceret en lillebror/lillesøster i denne cyklus (mens. har været der + negative graviditetstests), men min krop fatter det åbenbart ikke. Har siden ægløsningstidspunktet haft alle mulige symptomer - og nu også kvalme. Men er IKKE gravid (desværre). Og gider helt ærligt ikke have kvalme m.m., hvis der alligevel ikke vokser en "mikro" i min mave.

Vil derimod meget hellere fokusere på hvornår næste ægløsning kommer.

har også oplevet det selv.

tror ikke man kan gøre så meget 

det er bare at vente og hygge med sin kvalme  

Anmeld

24. september 2014

Røverdatter

Trøstespis  .... Ej det mener jeg selvfølgelig ikke..

Tror faktisk ikke der er andet at gøre end at vente. Prøv at få vendt dine tankemønstre om muligt - selvom det er svært...

Har ikke selv prøvet det, men er meget skruk - det er bare super dårlig timing og slet ikke fornuftigt lige nu, så jeg skal også tage mig sammen, pakke chokoladen væk og prøve at komme videre

Anmeld

24. september 2014

Mikro

Biniek skriver:

har også oplevet det selv.

tror ikke man kan gøre så meget 

det er bare at vente og hygge med sin kvalme  

Hmm.. øv. . Håber kvalmen snart bliver træt af mig så

Anmeld

24. september 2014

Mikro

Røverdatter skriver:

Trøstespis  .... Ej det mener jeg selvfølgelig ikke..

Tror faktisk ikke der er andet at gøre end at vente. Prøv at få vendt dine tankemønstre om muligt - selvom det er svært...

Har ikke selv prøvet det, men er meget skruk - det er bare super dårlig timing og slet ikke fornuftigt lige nu, så jeg skal også tage mig sammen, pakke chokoladen væk og prøve at komme videre

Får (heldigvis?) snart en del at se til på arbejde, så måske kan det aflede babytankerne lidt...

Anmeld

24. september 2014

biniek

Mikro skriver:

Hmm.. øv. . Håber kvalmen snart bliver træt af mig så

det kan ske hvert øjeblik  

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.