Boliger i Kbh og omegn, kort ventetid?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

758 visninger
4 svar
0 synes godt om
24. september 2014

Anonym trådstarter

Nogle der har nogle bud på familievenlige boliger uden 10 års ventetid? Hele vores familie er nu flyttet til hhv Hellerup, Valby, Ballerup og Greve og vi savner dem og vil også gerne flytte. Men vi aner intet om hvor der er ok at bo og hvor man bestemt ikke skal bo. Vi Vil ikke bo midt i slum og ballade da vi har tre små børn. Nogle gode råd? 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

24. september 2014

mor:)

Profilbillede for mor:)
pain is temporary. Quiting lasts forever.

Hmm altså tingbjerg ville jeg aldrig bo i. Jeg ville heller ikke bo i hørgården eller urbanplanen (på Amager) Ellers er Amager fantastisk 

Men hvis det er fordi du vil undgå ghetto, så kan du google dig til listen over Danmarks ghettoer. Vil dog sige at jeg har en ven som bor i urbanplanen og har selv arbejdet der og der er jo ikke farligt.

Man kan heller ikke tale om slum i Danmark (efter min mening) - men der var mange beboere af lavere social klasse. 

Anmeld

25. september 2014

Anonym trådstarter

Tak for svar ^^ :-D Nogle andre der har nogle bud på noget vi skal kigge på? 

Anmeld

25. september 2014

Ka+Ma=Be

Hvis jeg vidste det, var jeg selv flyttet for længe siden - desværre 

Men det kommer naturligvis an på jeres budget. Det bliver bygget hele tiden,  men det er dyrt! 

Vi bor i Valby med vores søn på 3 år og har boet her i 6-7 år nu. Vi er virkelig glade for at bo her og håber på at kunne flytte ind i Carlsberg indenfor de næste par år Der bygger de lige nu alt fra studieboliger til penthouselejligheder

Anmeld

25. september 2014

Kamulla

Jeg bor i høje taastrup hos dab og det er hyggeligt i dette område.. Egen skole, mange instutitioner og grønne områder... Området hedder torstorp og her er villaer, rækkehuse og lejligheder

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.