Forvirret

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

304 visninger
4 svar
0 synes godt om
24. september 2014

Anonym trådstarter

Jeg er godt nok lidt forvirret.....  

Er gået 4 dage over tiden og tester negativ på gravid. Godt nok er min mens altid uregelmæssig men den plejer da at komme indenfor nogle dage.... Og sunes ikke min krop føles anderledes. Forstår det ikke Nogle der kan komme med et godt råd? 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

24. september 2014

KatrineB

Jeg ved fra mig selv da jeg var yngre og blev uønsket gravid, at jeg selv i 12 uge ikke kunne teste positivt på en graviditetstest - det var kun ved blodprøve og scanning at det kunne ses.
Tænker at kroppen kan være længe om at udskille nok at det stof, så det kan ses på testen, eller at dine homoner simpelthen spiller ind så fordi du an være så opsat på at være gravid, at du "bilder" kroppen ind at den er det, og den derved ikke menstruere.
Jeg ved det jo selvfølgelig ikke, men det var lige mine tanker omkring det. Håber selvfølgelig på det første for dig

Anmeld

24. september 2014

Anonym trådstarter

KatrineB skriver:

Jeg ved fra mig selv da jeg var yngre og blev uønsket gravid, at jeg selv i 12 uge ikke kunne teste positivt på en graviditetstest - det var kun ved blodprøve og scanning at det kunne ses.
Tænker at kroppen kan være længe om at udskille nok at det stof, så det kan ses på testen, eller at dine homoner simpelthen spiller ind så fordi du an være så opsat på at være gravid, at du "bilder" kroppen ind at den er det, og den derved ikke menstruere.
Jeg ved det jo selvfølgelig ikke, men det var lige mine tanker omkring det. Håber selvfølgelig på det første for dig

Tak for dit svar! Det var virkelig hjælpsomt  

Håber selvfølgelig også selv på at det er fordi jeg ikke har nok hormon til at kunne teste allerede på en hjemmetest eller føle noget på min krop. Må vel bare vente og se så. Øv. Det sådan en irriterende ventetid.

Anmeld

24. september 2014

KatrineB

Anonym skriver:

Tak for dit svar! Det var virkelig hjælpsomt  

Håber selvfølgelig også selv på at det er fordi jeg ikke har nok hormon til at kunne teste allerede på en hjemmetest eller føle noget på min krop. Må vel bare vente og se så. Øv. Det sådan en irriterende ventetid.

Ja den er ulidelig! Jeg kan slet ikke få dagene til at gå hurtigt nok, den positive test ville man helst bare gerne have set i går  

Anmeld

24. september 2014

Anonym trådstarter

KatrineB skriver:

Ja den er ulidelig! Jeg kan slet ikke få dagene til at gå hurtigt nok, den positive test ville man helst bare gerne have set i går  

Ja lige præcis! Årh det er ulideligt synes jeg.... Nu er det også første gang vi prøver så alt er ret nyt så det er bare sindssygt spændende! håber så meget!!  

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.