Så var jeg afsted til jm... og der var en studerende med, hvilket er helt fint med mig
Den studerende skulle mærke først og mente vist nok numsen var oppe og hoved nede min jm mærkede der efter og blev meget i tvivl om hvor hoved var...
Efter de havde moslet rundt i min mave hentede de en mere erfaren jordemor der så mosler videre
Hun var også i tvivl og det hjalp ikke at lytte hjerte for det gjorde dem mere i tvivl
Jeg tænkte bare jeg føder ikke en der har numsen ned! Jeg gør det ikke!
De snakkede om at sende mig til scanning, indtil de besluttede at undersøge mig indvendigt... og hoved var nede og langt nede, derfor var det svært for dem at mærke
De undersøgelser gjorde så ondt i mit bækken og i maven, men det værste var at i slutningen af den indvendige undersøgelse, at min jm skubber hoved lidt op af et par gange mens hun stor smilende siger "kan du mærke jeg skubber til hoved" og der lå jeg med tårer i øjnene for det gjorde afsindigt ondt!
Nå men lillesøster har det fint og er klar til at komme ud, hun skønnes til Ca 3 kg hoved jo ned og små faste baller (i følge jm) fint hjerte lyd og alt ok
Men nu har jeg bare ondt og er træt i hele kroppen og store mens smerter 
Anmeld