Jeg har fundet ud af at et postbud der arbejder her i området fortæller andre hvad vedkommende putter i min postkasse. Det er godt nok vedkommendes ægtefælle jeg ved er blevet fortalt om noget. Men selvfølgelig må postbude ikke det!
Jeg kender ingen af dem særligt godt og det føles faktisk vildt ubehageligt og privatlivskrænkende at vedkommende ligefrem interesserer sig for min post, nok til at 1) tjekke hvad det er 2) fortælle det videre.
Lige præcis det brev jeg VED postbuddet har fortalt om er ikke noget videre vildt, men når vedkommende tjekker og fortæller om det, hvad fortæller h*n så ellers om/undersøger?? OG når de nu ligefrem snakker om det sammen, hvem fortæller de det ellers til?
Jeg fatter ikke at de kan få sig selv til det OG at de er dumme nok til at sige det selv, men jeg gider ikke gå og tænke på hvem der nu ved at jeg har fået en rykker osv.
Nu overvejer jeg om jeg skal gå videre med det, samt til hvem. Postdanmark? De er som regel ikke specielt effektive. Politiet? Hvad gør man? Og overdriver jeg, eller er det fair nok at jeg synes det er uacceptabelt??
Hvad hvis jeg går videre? Vil vedkommende stadig gå post her? Og vil vedkommende hævne sig og smide min post væk eller hvad? 
Det er vist ikke helt normale personer vi har med at gøre (har jeg også tidligere oplevet på andre måder).
Anmeld