Hvad?! Har jeg lige lavet en steg?! (Billed)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

474 visninger
8 svar
1 synes godt om
24. september 2014

Anonym trådstarter

Tror i jeg er gravid?? Puha er helt oppe at køre Kan det virkelig passe?! Kan i se noget ? Vil være 3+4 i dag..stregen kom isen for 1 min !! Årh

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

24. september 2014

Nystart

Anonym skriver:

Tror i jeg er gravid?? Puha er helt oppe at køre Kan det virkelig passe?! Kan i se noget ? Vil være 3+4 i dag..stregen kom isen for 1 min !! Årh

Det virker da til at den udvikler sig...

et par dage og så tror jeg den er der pænt tydelig :-) 

Anmeld

24. september 2014

Anonym trådstarter

Nystart skriver:

Det virker da til at den udvikler sig...

et par dage og så tror jeg den er der pænt tydelig :-) 

Hold da op hvor er jeg glad !! Ved godt at jeg ikke skal glæde mig for meget !! 

Anmeld

24. september 2014

TrineMine86

Anonym skriver:

Kan helt sikkert ane noget  Men synes der er meget overskuds farve på? Ville købe en digital eller vente et Par dage, jeg krydser fingre.. 

Anmeld

24. september 2014

Anonym trådstarter

TrineMine86 skriver:

Kan helt sikkert ane noget  Men synes der er meget overskuds farve på? Ville købe en digital eller vente et Par dage, jeg krydser fingre.. 

Dejligt at høre at du kan ane det..billedet er også taget efter 1 min (hvor testen stadig er våd) men jeg har et billed hvor den er tør (og inden for tiden .. Smider lige et billed ind af den

Anmeld

24. september 2014

Anonym trådstarter

Anonym skriver:

Dejligt at høre at du kan ane det..billedet er også taget efter 1 min (hvor testen stadig er våd) men jeg har et billed hvor den er tør (og inden for tiden .. Smider lige et billed ind af den

Her er der gået 3 min 

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

24. september 2014

TrineMine86

Anonym skriver:

Her er der gået 3 min 

Der ser den meget tydligere ud - stort tillykke 

Anmeld

24. september 2014

Anonym trådstarter

TrineMine86 skriver:

Der ser den meget tydligere ud - stort tillykke 

Årh hvor er jeg glad !  Tak..men jeg tror bare ikke på det Eller jo jeg håber ! Vi runder 25 måned med hård kamp

Anmeld

24. september 2014

TrineMine86

Årh hvor er jeg glad !  Tak..men jeg tror bare ikke på det Eller jo jeg håber ! Vi runder 25 måned med hård kamp

Kan jeg godt forstå, har selv været der  

Det tog 2 1/2 år at lave nr 1

Ville ikke på p-piller igen herefter

selvom jeg ikke havde tager p-piller eller andet hormon eller spiral i 6 år så tog det 1 1/2 år at lave nr 2, og er Idag 12+0 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.