Erfaring m sygemelding fra udd. u graviditeten

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

203 visninger
1 svar
0 synes godt om
24. september 2014

PST

Hej alle sammen !

Jeg er halvvejs i min graviditet

Sagen er den, at jeg i de første tre måneder var plaget af en ekstrem træthed (det kender de fleste vist til!!), og det blev derefter bedre, men er nu begyndt, at føle mig udmattet igen. Derudover sprang mine hormoner rundt i kroppen, og var hele tiden i én tilstand af enten ualmindelig stor lykke og samtidigt var jeg fuldstændig ulykkelig. 

Jeg er i gang med mit studie, men føler ikke energien, gejsten eller overskuet til mit studie! Det har betydet, at jeg er kommet meget bagud, da jeg efter undervisningen ikke har energien til at fortsætte læseriet ! Jeg har ekstrem dårlig samvittighed, både fordi at jeg egentlig gerne vil mit studie, men ikke føler gejsten, og samtidigt fordi jeg føler, at det er svært at forberede sig psykisk og fysisk til at blive mor - skal hele tiden vælge fra eller til pga. min manglende energi !! Mangler at nyde min graviditet, uden bekymringer for eksamen, dårlig samvittighed og en form for stress ! - giver det mening???

Min kommende eksamen i oktober måned er altafgørende! Man skal enten have 10 eller 12-tal, for at komme en på ******-lingen, og jeg kan godt regne ud, at dette opnår jeg ikke ved min nuværende tilstand? - Skal jeg opgive linjen eller ...? Min veninde sagde til mig, at hun ikk havde turde gå til den eksamen, hvis hun havde været mig ?

Måske er en sygemelding fra studiet det, som vil være det rigtige for mig - men føler, at jeg ikke har god nok begrundelse, og samtidigt er det personligt også et nederlag!!

Nogle som har lign. erfaringer ?

Beklager, alle mine krøllede tanker  

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

24. september 2014

Nystart

Jeg tror desværre der skal mere til end det du skriver.....

jeg eg er også halvvejs og har været sengeliggende det meste af tiden.. Jeg er først nu blevet sygmeldt med bækkenløsning, slem stress og mavekatar...

Det er rigtig ærgeligt med eksamen, men jeg var os tvunget til at tag min selvom jeg vr virkelig syg og skidt... 

Jeg tvivler stærkt på at lægen vil sygmelde dig, og samtidig kan skolen nægte at underskrive at du har været studie aktiv op til hvis du ikke har været der nok eller mangler afæeveringer

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.