Hej alle sammen !
Jeg er halvvejs i min graviditet 
Sagen er den, at jeg i de første tre måneder var plaget af en ekstrem træthed (det kender de fleste vist til!!), og det blev derefter bedre, men er nu begyndt, at føle mig udmattet igen. Derudover sprang mine hormoner rundt i kroppen, og var hele tiden i én tilstand af enten ualmindelig stor lykke og samtidigt var jeg fuldstændig ulykkelig.
Jeg er i gang med mit studie, men føler ikke energien, gejsten eller overskuet til mit studie! Det har betydet, at jeg er kommet meget bagud, da jeg efter undervisningen ikke har energien til at fortsætte læseriet ! Jeg har ekstrem dårlig samvittighed, både fordi at jeg egentlig gerne vil mit studie, men ikke føler gejsten, og samtidigt fordi jeg føler, at det er svært at forberede sig psykisk og fysisk til at blive mor - skal hele tiden vælge fra eller til pga. min manglende energi !! Mangler at nyde min graviditet, uden bekymringer for eksamen, dårlig samvittighed og en form for stress ! - giver det mening???
Min kommende eksamen i oktober måned er altafgørende! Man skal enten have 10 eller 12-tal, for at komme en på ******-lingen, og jeg kan godt regne ud, at dette opnår jeg ikke ved min nuværende tilstand? - Skal jeg opgive linjen eller ...? Min veninde sagde til mig, at hun ikk havde turde gå til den eksamen, hvis hun havde været mig ?
Måske er en sygemelding fra studiet det, som vil være det rigtige for mig - men føler, at jeg ikke har god nok begrundelse, og samtidigt er det personligt også et nederlag!!
Nogle som har lign. erfaringer ?
Beklager, alle mine krøllede tanker