Syg og gravid 19+4..

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

256 visninger
1 svar
0 synes godt om
24. september 2014

Julie0802

Hej baby.dk

jeg er 19+4 gravid, og lider stadig af konstant kvalme og kaster op mindst en gang om dagen. Derudover har jeg konsekvent den styggeste hovedpine, som jeg har forsøgt at drikke væk med vand - da jeg troede det kunne være væskebalancen den var gal med. Vandet løbet lige igennem mig! Desuden kan jeg ikke tage en enkelt panodil, da det får mig til at kaste op hele dagen. Jeg har taget ca 6 kg på indtil videre, så vægtøgningen er der ikke noget galt med. 

Derudover har jeg en gang imellem nogle kraftige smerter i den ene side af maven. 

Jeg er typen som ikke er meget for at ringe til lægen: fordi jeg føler mig til besvær, hvis det ikke er noget og så ender det med jeg blir flov over jeg overhovedet ringede  

kan nogle hjælpe ? Er jo bare nervøs for om min lille prinsesse er ok, når jeg forsætter mine opkastninger og hovedpinen gør mig ulidelig skidt tilpas.  

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

24. september 2014

Sitrani

Julie0802 skriver:

Hej baby.dk

jeg er 19+4 gravid, og lider stadig af konstant kvalme og kaster op mindst en gang om dagen. Derudover har jeg konsekvent den styggeste hovedpine, som jeg har forsøgt at drikke væk med vand - da jeg troede det kunne være væskebalancen den var gal med. Vandet løbet lige igennem mig! Desuden kan jeg ikke tage en enkelt panodil, da det får mig til at kaste op hele dagen. Jeg har taget ca 6 kg på indtil videre, så vægtøgningen er der ikke noget galt med. 

Derudover har jeg en gang imellem nogle kraftige smerter i den ene side af maven. 

Jeg er typen som ikke er meget for at ringe til lægen: fordi jeg føler mig til besvær, hvis det ikke er noget og så ender det med jeg blir flov over jeg overhovedet ringede  

kan nogle hjælpe ? Er jo bare nervøs for om min lille prinsesse er ok, når jeg forsætter mine opkastninger og hovedpinen gør mig ulidelig skidt tilpas.  

Ud fra det du skriver synes jeg det lyder ret normalt.

Jeg et i uge 36 nu, og har så sent som her til formiddag brækkede jeg mig. Så det er ikke altid kun i starten man har kvalme.

Mht. smerter i den ene side, kunne det lyde som ligament-smerter - maven vokser jo meget nu, og det kan godt gøre lidt ondt i ledbåndene..

Men hvis det kan give dig lidt ro at snakke med lægen synes jeg du skal gøre det ☺

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.