Vorte på hånd

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

752 visninger
6 svar
2 synes godt om
23. september 2014

MoarHvidovre

Profilbillede for MoarHvidovre
Elsker mine unger; Lina og Luka :0)

Min datter på 5 1/2 år har fået en vorte på sin ene finger. Vi har gået hos lægen 1 gang om ugen fra juni og den er stadigvæk ikke væk. Hos lægen bliver den frøset. Hjemme behandler vi den hveranden dag med Verucid.

Er der nogen som har erfaring med et eller andet vidundermiddel som gør, at vi snart kan blive kvit med den vorte?

Er ved, at være godt træt af, at besøge vores lægen en gang om ugen.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

23. september 2014

os2

Hvad med de nye frysepenne man kan købe på apoteket ?

Anmeld

23. september 2014

MoarHvidovre

os2 skriver:

Hvad med de nye frysepenne man kan købe på apoteket ?

Har du erfaring med dem? Har slet ikke hørt om dem. Men det skal helt klart undersøges. Mit liv er ved, at være for kort til, at være hos lægen en gang om ugen. Selvom man har tid skal vi altid vente 20-30 min.

Anmeld

23. september 2014

SANIE89

Profilbillede for SANIE89

Jeg havde engang en fodvorter da jeg var lille. Vi brugte A38 og hirserfrø.  Hvor min mor havde det rart ved jeg ikke. 

Men det blev blandet sammen til en grød og så en lille smule på vorten og en valgrunde på og noget forbinding til at hole fast og så sove med det om natten og af om  morgenen. Sådan gjorde vi og der gik ikke længe inden den var væk.

Et var da værd at prøve. Der er ikke noget skadeligt i det som i diverse cremer

Anmeld

23. september 2014

MoarHvidovre

SANIE89 skriver:

Jeg havde engang en fodvorter da jeg var lille. Vi brugte A38 og hirserfrø.  Hvor min mor havde det rart ved jeg ikke. 

Men det blev blandet sammen til en grød og så en lille smule på vorten og en valgrunde på og noget forbinding til at hole fast og så sove med det om natten og af om  morgenen. Sådan gjorde vi og der gik ikke længe inden den var væk.

Et var da værd at prøve. Der er ikke noget skadeligt i det som i diverse cremer

Helt klart et forsøg der er værd, at prøve. Tak for det gode tip

Anmeld

24. september 2014

tymini

Vortefri kan købes på apoteket og jeg har endnu ikke oplevet at det ikke har virket på nogle vorter. Kan købes på apoteket 

Anmeld

25. september 2014

StineW79

Profilbillede for StineW79

Her har thea også i perioder en vorte på fingeren. Vi plejer at skære et lille stykke hvidløg, som vi ligger på vorten. Plaster på, også sove med det på. Vorten bliver helt sort efter et par behandlinger og falder af.

Nu er den så kommet igen efter ca 6 mdr'er, samtidig har hun fået en fodvorte som vi behandler med vortex ( tror jeg ) og har faktisk overvejet om ik jeg også ku bruge det på fingeren...

Vorter er smader irreterrene, og desvære er det jo en virus ligesom forkølessår, som man altid vil ha i kroppen vh stine

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.