Hormonspiral - meeeeget ømme bryster ??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

4.353 visninger
9 svar
0 synes godt om
23. september 2014

Malene1994

Ja så skriver jeg altså igen.

De sidste par aftner har jeg haft fandens ømme bryster, og især mine brystvorter gør ondt. 

Jeg har haft min spiral i godt og vel 4-5 måneder

Det er ikke noget jeg ligger mærke til i løbet af dagen, men om aftenen når jeg skal ha' min bh af, er det et helved uden lige.. Hva kan det være ?

sidst jeg havde det sådan, var for 3 år siden hvor jeg var gravid.. men for 2-3 uger siden, var jeg hos lægen og han sagde min spiral lå hvor den skulle.. Kan den være faldet ud, uden jeg har opdaget det?

Håber I kan give mig nogle svar

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

23. september 2014

Malene1994

Slet ingen der kan give mig nogle svar ????

Anmeld

23. september 2014

Malene1994

Vil lige sige, at jeg har været på p-piller, men aldrig haft det sådan her på p-piller

Anmeld

24. september 2014

Malene1994

Lige en opdate til dem der læser med..

Var hos lægen i dag, for at få taget en gt som var negativ, blev scannet hvor lægen ikk kunne se andet end min spiral.. Men han kunne ikk li at mine bryster er ømme (da det åbenbart er første gang han hører det hos en der har spiral) så han valgte at tage en blodprøve for at få målt om der er noget hcg, så får svar fredag morgen.. 

Anmeld

24. september 2014

modesty

Var hos lægen i dag, for at få taget en gt som var negativ, blev scannet hvor lægen ikk kunne se andet end min spiral.. Men han kunne ikk li at mine bryster er ømme (da det åbenbart er første gang han hører det hos en der har spiral) så han valgte at tage en blodprøve for at få målt om der er noget hcg, så får svar fredag morgen.. 

Det er helt normalt at man kan få graviditetslignende symptomer på hormonspiral, og det sker oftest inden for det første halve års tid. 

Anmeld

24. september 2014

Malene1994

modesty skriver:

Det er helt normalt at man kan få graviditetslignende symptomer på hormonspiral, og det sker oftest inden for det første halve års tid. 

Det er første gang han oplever at en får ømme bryster på spiral, og han har været læge i mange år såå

Anmeld

24. september 2014

modesty

Malene1994 skriver:

Det er første gang han oplever at en får ømme bryster på spiral, og han har været læge i mange år såå

Hahah, jamen okay så. Jeg har læst om mange eksempler da jeg googlede oplysninger fordi jeg selv overvejede at få en.

Anmeld

24. september 2014

Malene1994

modesty skriver:

Hahah, jamen okay så. Jeg har læst om mange eksempler da jeg googlede oplysninger fordi jeg selv overvejede at få en.

Jamen nu må jeg jo vente og se .. For mig lyder det hele meget mystisk .. Men på den anden side, fik jeg ikk af vide hvilke bivirkninger der var ved den, inden jeg fik den sat på .. og heller ikk efter ..

Anmeld

24. september 2014

lineog4

Malene1994 skriver:

Jeg har det ofte, en gang var jeg ikke et sekund i tvivl om jeg var gravid men nu er der 12 mnd siden og stadig ikke kommet en baby. Har både ømme bryster, ømme brystvorter og brystvorter der er sådan som når mælken løber til. Har også andre symptomer der minder om graviditet en gang imellem og har haft spiralen i snart 2 år - overvejer faktisk at få den ud fordi jeg ikke kan holde alle de symptomer ud.

Anmeld

24. september 2014

Malene1994

lineog4 skriver:

Jeg har det ofte, en gang var jeg ikke et sekund i tvivl om jeg var gravid men nu er der 12 mnd siden og stadig ikke kommet en baby. Har både ømme bryster, ømme brystvorter og brystvorter der er sådan som når mælken løber til. Har også andre symptomer der minder om graviditet en gang imellem og har haft spiralen i snart 2 år - overvejer faktisk at få den ud fordi jeg ikke kan holde alle de symptomer ud.

Jeg har det på samme måde .. Og jeg har kun haft den i lidt over 4 måneder.. Så kæresten ved udmærket godt at hvis blodprøven ikk viser noget, så skal den ud .. Og så må han sku begynde at bruge hætte 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.