Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Hej piger. Jeg er 34+5 i dag, og har lagt mærke til de sidste par måneder har jeg tabt rigtig mange øjenvipper... Jeg plejede at have flotte lange vipper, og nu ligner det noget underligt noget når jeg tager mascara på.. Jeg har dog ikke fået tyndere hår på hovedet eller noget? Kan det være graviditeten eller andet?
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
VenterVanessa skriver: Hej piger. Jeg er 34+5 i dag, og har lagt mærke til de sidste par måneder har jeg tabt rigtig mange øjenvipper... Jeg plejede at have flotte lange vipper, og nu ligner det noget underligt noget når jeg tager mascara på.. Jeg har dog ikke fået tyndere hår på hovedet eller noget? Kan det være graviditeten eller andet?
Det tror jeg godt. Er selv 35+2, og synes også mine øjenvipper falder nemt af. Har dog også fået en vane med at nulre mascaraen af, istedet for at vaske det af, det hjælper nok heller ikke
Jeg er 33+3 idag og jeg stod med præcis samme tanke imorges, da jeg tog mascara på.. Det er godt nok kun på højre øje, men det ser ud som om, at jeg har tabt en masse øjenvipper!?
Min datter er nu 12 uger, og jeg lider stadig af manglende hår! Både på hovedet.. Men ISÆR øjenvipperne!! Og specielt meget ved det ENE! Så pinligt. Håber de gror pænt ud igen
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128