Tror du jeg kan få den byttet?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

Afstemning: Tror du den kan byttes

Du skal være logget ind, for at kunne deltage i afstemningen.

579 visninger
4 svar
2 synes godt om
23. september 2014

Troldemommi

Jeg har fået en bog af en bekendt, det er en Stephen King bog, den hedder doktor søvn, men problemet er jeg læser ikke Stephen King, de er simpelthen for uhyggelige til mig.

køber har mistet kvitteringen og der er intet byttemærke på, kan jeg mon gå ind i en boghandel og få den byttet til en anden bog eller et tilgodebevis? 

Jeg er jo glad for tanken bag gaven 

Monica 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

23. september 2014

Frk_Louise

Troldemommi skriver:

Jeg har fået en bog af en bekendt, det er en Stephen King bog, den hedder doktor søvn, men problemet er jeg læser ikke Stephen King, de er simpelthen for uhyggelige til mig.

køber har mistet kvitteringen og der er intet byttemærke på, kan jeg mon gå ind i en boghandel og få den byttet til en anden bog eller et tilgodebevis? 

Monica 

Jeg ville nok satse på at sælge eller bytte den på evt. dba eller lignende istedet for  Tror du skal være meget heldig for at finde en butik, der vil tage imod den uden kvittering eller byttemærke...

Anmeld

23. september 2014

Troldemommi

Frk_Louise skriver:

Jeg ville nok satse på at sælge eller bytte den på evt. dba eller lignende istedet for  Tror du skal være meget heldig for at finde en butik, der vil tage imod den uden kvittering eller byttemærke...

Du har nok ret, men prøver alligevel, det værste der kan ske er vel et nej  

Monica 

Anmeld

23. september 2014

K&S

Troldemommi skriver:

Monica 

Jeg ville prøve - hvis du bare ønsker at bytte til en anden bog, plejer jeg at være heldig 

Anmeld

23. september 2014

Troldemommi

K&S skriver:

Jeg ville prøve - hvis du bare ønsker at bytte til en anden bog, plejer jeg at være heldig 

Det ville være dejligt  Er jo også træls at have en bog stående man ikke tør læse 

Monica 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.