Murren i underlivet - hvor længe?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

8.576 visninger
8 svar
0 synes godt om
20. august 2009

Moderator

Profilbillede for Moderator
Nu er det 2,5 mdr siden jeg smed p-ringen og en ting jeg oplever er at jeg omkring ægløsning (hvor testen bliver positiv) og nærmest helt frem til mens har murren og stikken i maven og over lænden, næsten på samme niveau som under mens...

Naturligvis håber jeg på at det er tegn på graviditet, for det kunne det da være ikke?

Men hvis det ikke er - hvad kan det så være? Det er ikke afgrænset til den ene side men nærmest som en ømhed i underlivet...

Kh Rosa - som mærker ALLE kroppens signaler for tiden!!!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

20. august 2009

Kaufie

Kender det godt - og jeg tror det er et øget fokus på hvad der sker i den region. Har selv lige troet der var gevinst - men det var bare optakt til mens, som jeg så aldrig rigtig har bidt mærke i før fordi jeg vidste den kom.

Held og lykke - det KAN jo være......

Anmeld

20. august 2009

LauraLW

Sådan havde jeg det også under ægløsning og helt frem til mens... Synes ikke jeg altid har haft det sådan, men min cyklus ændrede sig lidt efter sidste graviditet og abort. - Siden da har jeg haft det sådan, men har nok også været en del mere opmærksom på alle tegnene.

Krydser for at det er et godt tegn for dig :-)

Anmeld

20. august 2009

ghm

en god måde og finde ud af om du har ægløsning. det er når der kommer væske/udflåd oppe fra og du lige sætte en finger lidt op så din finger bliver våd, sæt så pegefinger og tommeltot sammen, og tage dem fra hinanden igen så kan du se om væsken stadigvæk holder sammen, eller om den slipper totalt..
når der er strenge mellem fingerne kan du være ret sikker på ægløsning.

dette er en mere afslappet måde og blive gravid på, blev det selv på denne måde efter en mdr efter p-pille stop.
selv synes jeg det ville stresse mig og gå og tage temperatur hele tiden eller købe dyre test...

men igen der er ikke nogen måder der er forkert, bare et råd jeg fulgte.

Anmeld

20. august 2009

Moderator

Mange mange tak for jeres svar. jeg prøver lige at chekke det med med slimen...

Jeg håber virkelig det er et godt tegn, men det kan jo betyde hvad som helst...

Kan bare huske fra sidste gang jeg var gravid at jeg ikke troede jeg kunne være gravid fordi jeg konstant havde mens-agtige smerter så jeg troede mensen var på vej... Hvilket den så ikke var

Anmeld

20. august 2009

hemli'

Jeg mærker også alle mulige tegn nu og i sidste periode, og det er godt nok belastende. Murren i underlivet, kvalme, tisse hele tiden... Men så kommer mensen alligevel  Jeg er lige begyndt at bløde lidt, men klynger jo stadig til et håb - det kan jo være, det ikke fortsætter...

Men Rosa, sidste gang jeg blev gravid, var jeg faktisk ikke i tvivl (eller jo, det var jeg lidt, men set i bakspejlet var det SÅ tydeligt), selvom jeg endnu ikke kunne teste. Jeg havde meget kvalme og meget murren som om mens var lige om hjørnet. Og det startede få dage efter ægløsning. Jeg kunne ikke engang teste positiv på mens dagen, og kun svagt nogle dage efter, men den var god nok

Krydser da lige fingre for dig, og håber på det ikke er fantomsymptomer (prøv lige at sige det hurtigt).

Anmeld

20. august 2009

Moderator

Nu har jeg så HELT udenfor timing pletblødt en del brunt snask - p.. osse!!! Så var den der sgu nok ikke i den her omgang - skal først have mens om 2 uger, så jeg synes ikke det er helt fair af min krop.    Men mange tak for jeres svar, dejlige damer!!

Anmeld

21. august 2009

chemelle

Jeg har lige været til lægen med lignende (plus smerter i underlivet), han forklarede mig at det jeg kunne ,mærke var æggeledere fyldt til bristepunktet (10 år på p piller). Ægproduktionen havde været på stand by og når jeg nu ikke tog p piller mere arbejdede de på højtryk. Det jeg skulle være mest bekymret for var trillinger gg.

Anmeld

21. august 2009

Moderator

chemelle skriver:

Jeg har lige været til lægen med lignende (plus smerter i underlivet), han forklarede mig at det jeg kunne ,mærke var æggeledere fyldt til bristepunktet (10 år på p piller). Ægproduktionen havde været på stand by og når jeg nu ikke tog p piller mere arbejdede de på højtryk. Det jeg skulle være mest bekymret for var trillinger gg.

Læste dit indlæg højt for min kæreste for 2 timer siden og han sidder stadigvæk og stirrer tomt ud i luften  

Tusind tak for dit svar - jeg håber VIRKELIG at det også er det der sker for mig!!!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.