Hjælp .

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

819 visninger
2 svar
0 synes godt om
23. september 2014

mor til 2 skønne piger .

Hvordan tog jeres barn det at få en lille søster/ lillebror som ikke havde samme far som dem selv ? Var der mange problemer eller gik der fint , del endelig jeres oplevelser da jeg skal det hele igennem da mit forhold efter 5 år desværre ikke gik og er bange for hvordan det her bliver for mit barn og hvordan gjorde i med hensyn til at de for hver deres bedsteforældre  . God dag

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

23. september 2014

mor til 2 skønne piger .

Ingen der har nået at dele ?

Anmeld

23. september 2014

sandramor

Khfke skriver:

Hvordan tog jeres barn det at få en lille søster/ lillebror som ikke havde samme far som dem selv ? Var der mange problemer eller gik der fint , del endelig jeres oplevelser da jeg skal det hele igennem da mit forhold efter 5 år desværre ikke gik og er bange for hvordan det her bliver for mit barn og hvordan gjorde i med hensyn til at de for hver deres bedsteforældre  . God dag

Jo mig  Mine piger har hver deres far 

Min store datter var 7 da jeg blev gravid med lillesøster.... Og kan sige der har ganske enkelt aldrig nogensinde været noget som helst overhovedet..... 

De elsker hinanden de to små og de kender jo hver især hinandens fædre og ja som sagt der er slet ingen problemer på den front 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.