Ked af det og skuffet

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

771 visninger
19 svar
3 synes godt om
23. september 2014

Anonym trådstarter

Ved ikke hvor den hører til, så placerer den her 

Nogle synes nok ikke mine følelser er okay, men det ændrer ikke på at de er der. Jeg er så ked af det og skuffet. 

Har en veninde som har forventet meget i forhold til information under indlæggelser og fødsel, dog uden at vise egentlig interesse, bare ville holdes opdateret. Fair nok. 

Hun lovede så at skrive når hun blev indlagt, og det glemte hun så, har så siddet og ventet og bidt negle uden en eneste opdatering, og ja hun var jo  nok igang med fødsel, så fair nok. 

Så kommer beskeden endelig, hun har født og det var det, intet om længde/vægt eller andet, og ikke engang et billede, og intet hørt siden. Fuld forståelse for at hun er træt osv, men kan bare ikke lade være med at blive ked af det. Ikke engang et billede eller noget. Hun forventede selv en masse og gjorde alt jeg kunne, og gik ikke 20 timer så stod de på stuen efter jeg havde født, og hun ville holde og kæresten skulle osv. Men jeg må åbenbart ikke engang få et SMS billede 

ja ja jeg er altså bare dybt skuffet og ked af det, og nej jeg behøver ikke nedladende beskeder, eller noget fra dem som ikke forstår, for ligger jo meget til grund, og det er jo ikke fordi jeg ikke forstår hvordan hun har det efter en fødsel. Troede sgu bare jeg betød mere men igen viser hun hvordan tingene er 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

23. september 2014

Trekløver(:

23. september 2014

Goggelogge

Kan være hun er blevet overvældet over den lille er kommet..

må indrømme at jeg tænkte på bedsterne da jeg havde født og andre fik det af vide dagen efter (fødte 23.45) og vi skrev det vel ved middagstid næste dag.. Kan også være der er noget galt eller mælken skal køre og prioterere baby..

Anmeld

23. september 2014

Englehår

Profilbillede for Englehår

Jeg gætter på at der ligger mere bag dine følelser end denne episode? Altså, har hun skuffet dig før og dette var lige dråben? 

Det er helt okay jeg kan godt læse at du har forståelse for din venindes situation selvom du har de følelser  

Anmeld

23. september 2014

Anonym trådstarter

Goggelogge skriver:

Kan være hun er blevet overvældet over den lille er kommet..

må indrømme at jeg tænkte på bedsterne da jeg havde født og andre fik det af vide dagen efter (fødte 23.45) og vi skrev det vel ved middagstid næste dag.. Kan også være der er noget galt eller mælken skal køre og prioterere baby..

Tja måske, men synes nu godt hun lige kunne sende billede med  

Anmeld

23. september 2014

maak

Jeg forstår dig godt 

Anmeld

23. september 2014

Anonym trådstarter

AnjaM skriver:

Jeg gætter på at der ligger mere bag dine følelser end denne episode? Altså, har hun skuffet dig før og dette var lige dråben? 

Det er helt okay jeg kan godt læse at du har forståelse for din venindes situation selvom du har de følelser  

Der ligger meget bag, så ja det var måske dråben. Er ihvertfald meget ked af der var så lidt respons og hun ikke engang har sendt et billede. Føler mig nok også dum at jeg har været flink og selv sendt billeder osv. Når jeg fik mine børn, og helst bare ville nyde dem, men gav plads hvor hun især har været meget krævende. Men hun er generelt ego og me me me me me (ifølge min mand) og ser kun sig selv. Hun er bla sur over søsteren har fået barn for kort tid siden, da hun så ikke længere, gav det første barnebarn, og de skulle deles om opmærksomheden, og har ikke kunnet tåle der blev talt om barnet eller når de sad med barnet og gjorde alt hun kunne for at få opmærksomhed, ved dåben. Og sådan har det desværre altid været. Dette var måske det der skulle til for at jeg fik nok 

Anmeld

23. september 2014

Anonym trådstarter

maak skriver:

Jeg forstår dig godt 

Tak

Anmeld

23. september 2014

Anonym trådstarter

M_V skriver:

Tak

Anmeld

23. september 2014

lineog4

Har selv oplevet en veninde ja en del år efter fortalte hun trak sig fra mig netop fordi hun ikke oplevede at hun blev informeret nok eller mere end de andre eller.... efter en af mine fødsler. 

Der var selvsagt en lang historie bag hvor hun havde født 12 dage før jeg fødte Lia som vi mistede og ja en masse... men blev helt paf for følte selv jeg have informeret som mine evner var og havde egentlig selv det sådan at det for mig var en petitesse.  Men nøj hvor er jeg ked af hun ikke sagde det lige så vi ikke som det har resulteret i mistede vores venskab... 

Så nævn det med et smil og tilgiv hvis du vil hende som veninde....

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.