Ved ikke hvor den hører til, så placerer den her
Nogle synes nok ikke mine følelser er okay, men det ændrer ikke på at de er der. Jeg er så ked af det og skuffet.
Har en veninde som har forventet meget i forhold til information under indlæggelser og fødsel, dog uden at vise egentlig interesse, bare ville holdes opdateret. Fair nok.
Hun lovede så at skrive når hun blev indlagt, og det glemte hun så, har så siddet og ventet og bidt negle uden en eneste opdatering, og ja hun var jo nok igang med fødsel, så fair nok.
Så kommer beskeden endelig, hun har født og det var det, intet om længde/vægt eller andet, og ikke engang et billede, og intet hørt siden. Fuld forståelse for at hun er træt osv, men kan bare ikke lade være med at blive ked af det. Ikke engang et billede eller noget. Hun forventede selv en masse og gjorde alt jeg kunne, og gik ikke 20 timer så stod de på stuen efter jeg havde født, og hun ville holde og kæresten skulle osv. Men jeg må åbenbart ikke engang få et SMS billede
ja ja jeg er altså bare dybt skuffet og ked af det, og nej jeg behøver ikke nedladende beskeder, eller noget fra dem som ikke forstår, for ligger jo meget til grund, og det er jo ikke fordi jeg ikke forstår hvordan hun har det efter en fødsel. Troede sgu bare jeg betød mere men igen viser hun hvordan tingene er
Anmeld