Falsk positiv test?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

675 visninger
5 svar
0 synes godt om
23. september 2014

Anonym trådstarter

Hej.. 

Jeg tog en negativ graviditetstest D. 11-9 (dagen for forventet mens) havde første mens dag D. 12-9, en dag senere end normalt. Denne dag bløder jeg normalt, men dagen efter bløder jeg slet ikke, og dagen efter igen kommer der kun en lille smule om formiddagen..

jeg tester igen D. 19-9 ("5+0"), negativ inden for tid, men over tid kan jeg ane en skyggestreg (bilder jeg mig i hvert fald ind ;-) ) 

tester igen "5+2", igen negativ inden for tid, men positiv over tid 

Kan man være SÅ længe om at udskille hcg, så jeg faktisk er gravid? Eller er den bare 100% ugyldig over tid?

Eller kan en graviditetstest blive falsk positiv, hvis man har ÆL? (Selvom det dog så er tidligere end normalt i min cyklus)

Håber nogen her har erfaring med det ;-) 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

23. september 2014

Louise-Nicki-buddi

Anonym skriver:

Hej.. 

Jeg tog en negativ graviditetstest D. 11-9 (dagen for forventet mens) havde første mens dag D. 12-9, en dag senere end normalt. Denne dag bløder jeg normalt, men dagen efter bløder jeg slet ikke, og dagen efter igen kommer der kun en lille smule om formiddagen..

jeg tester igen D. 19-9 ("5+0"), negativ inden for tid, men over tid kan jeg ane en skyggestreg (bilder jeg mig i hvert fald ind ;-) ) 

tester igen "5+2", igen negativ inden for tid, men positiv over tid 

Kan man være SÅ længe om at udskille hcg, så jeg faktisk er gravid? Eller er den bare 100% ugyldig over tid?

Eller kan en graviditetstest blive falsk positiv, hvis man har ÆL? (Selvom det dog så er tidligere end normalt i min cyklus)

Håber nogen her har erfaring med det ;-) 

Hej 

jeg for fået af vide af rigtig mange læger. man kan ikke lave en falsk posetiv. men kun en falsk negativ . 

Anmeld

23. september 2014

anonym10101

Altså aner ikke noget med æl. men har engang taget en strimmeltest som blev positiv efter den angivne tid og der var jeg ikke gravid, men kan ikke huske hvor langt jeg (ikke) var henne.

Anmeld

23. september 2014

namaha

Den er jo blevet posetiv efter tid og derfor kan du ikke regne med den, hvis du er gået så længe over, så kontakt lægen, de kan tage En blodprøve som afsløre det ��

Anmeld

23. september 2014

namaha

Den er jo blevet posetiv efter tid og derfor kan du ikke regne med den, hvis du er gået så længe over, så kontakt lægen, de kan tage En blodprøve som afsløre det ��

Anmeld

23. september 2014

Anonym trådstarter

Tak for svar :-) 

jeg er reelt set ikke gået over tid, men mens varede bare kun ét døgn i stedet for de 4-5 som den plejer.. 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.