Gravid med menstruation?? Anyone?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

4.766 visninger
11 svar
0 synes godt om
23. september 2014

Anonym trådstarter

Hejsa.

Jeg vil høre om der er nogen herinde der har prøvet at få menstruation og være gravid??

Jeg tænker om nogen har blødt lidt som alm. menstruation men måske en kortere periode end normalt og så kunne teste positiv lige efter??

Håber i har lyst til at svare 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

23. september 2014

Anonym trådstarter

Slet ingen med erfaring?? 

Anmeld

23. september 2014

Bb2015

Jeg har kun oplevet af få lidt brun mens som aldrig udviklede sig da jeg skulle have haft min mens  

Men da jeg måneden før endnu ikke var blevet gravid havde jeg en meget begrænset mens i kun to dage, dog med frisk blod, og fordi jeg havde læst at mange får svagere mens selvom de er blevet gravide, så var jeg helt sikker på at det var jackpot. Efter 4 tests delt ud over en uge måtte jeg erkende nederlag og så var det jackpot næste måned i stedet 

Så alt jeg kan sige er, at jeg kender situationen hvor man håber den bliver positiv fordi man har hørt det ene eller det andet om mens under graviditet. Jeg synes helt sikkert du skal prøve at teste med nogle dages mellemrum og se om ikke der kommer en streg. (Nu ved jeg ikke om du egentlig har testet og fået positiv på trods af mens?)  ellers kan det være der er jackpot næste gang. 

Mvh Michelle 14+5

Anmeld

23. september 2014

Anonym trådstarter

Jeg har kun oplevet af få lidt brun mens som aldrig udviklede sig da jeg skulle have haft min mens  

Men da jeg måneden før endnu ikke var blevet gravid havde jeg en meget begrænset mens i kun to dage, dog med frisk blod, og fordi jeg havde læst at mange får svagere mens selvom de er blevet gravide, så var jeg helt sikker på at det var jackpot. Efter 4 tests delt ud over en uge måtte jeg erkende nederlag og så var det jackpot næste måned i stedet 

Så alt jeg kan sige er, at jeg kender situationen hvor man håber den bliver positiv fordi man har hørt det ene eller det andet om mens under graviditet. Jeg synes helt sikkert du skal prøve at teste med nogle dages mellemrum og se om ikke der kommer en streg. (Nu ved jeg ikke om du egentlig har testet og fået positiv på trods af mens?)  ellers kan det være der er jackpot næste gang. 

Mvh Michelle 14+5

Tak for svar.

Jeg testede et par dage før mens men synes kun det var skyggestreg. Blødte så 3-4 dage for tidligt. Blødte to dage og så var det det.. Bløder normalt 5 dage..

Har ikke testet efter...

Anmeld

23. september 2014

Bb2015

Du kan jo prøve at teste igen og se  Hvis du synes du så en skyggestreg så burde den være lidt mere tydelig nu 

Anmeld

23. september 2014

Soffy27

Jeg har 2 gange været gravid med mmenstruation - den ene gang stod vi nede i Føtex da jeg udbrød "nøj hvor kunne jeg godt spise småkager med mælk" (samme craving jeg havde med min første fødte) og den anden gang blødte jeg kun i 2 dage, men meget svagt.. 

Så det kan lade sig gøre 

Anmeld

23. september 2014

Anonym trådstarter

Michfich skriver:

Du kan jo prøve at teste igen og se  Hvis du synes du så en skyggestreg så burde den være lidt mere tydelig nu 

Det vil jeg og gøre

Tænkte bare på om nogen havde prøvet at være gravid men haft menstruation??

Anmeld

23. september 2014

Anonym trådstarter

Soffy27 skriver:

Jeg har 2 gange været gravid med mmenstruation - den ene gang stod vi nede i Føtex da jeg udbrød "nøj hvor kunne jeg godt spise småkager med mælk" (samme craving jeg havde med min første fødte) og den anden gang blødte jeg kun i 2 dage, men meget svagt.. 

Så det kan lade sig gøre 

Så dine menstruationer var svage??

Hvornår testede du positivt efter du havde blødt?

Anmeld

23. september 2014

Bb2015

Anonym skriver:

Det vil jeg og gøre

Tænkte bare på om nogen havde prøvet at være gravid men haft menstruation??

Jeg får normalt brun mens i starten inden det bliver rødt og det kom jeg så ud for da jeg var blevet gravid. Havde sådan set brun mens uden rødt i en 4 dages tid hvis ikke mere og derfor tog jeg også kun testen en uge efter fordi vi alligevel havde den. Forventede negativ fordi jeg jo havde haft en slags mens men den var positiv 

Så har prøvet at have mens på trods af at jeg var gravid men blødte dog ikke rigtigt. Testede en uge efter det begyndte og der var jeg vidst 4 uger henne 

Anmeld

23. september 2014

Anonym trådstarter

Michfich skriver:

Jeg får normalt brun mens i starten inden det bliver rødt og det kom jeg så ud for da jeg var blevet gravid. Havde sådan set brun mens uden rødt i en 4 dages tid hvis ikke mere og derfor tog jeg også kun testen en uge efter fordi vi alligevel havde den. Forventede negativ fordi jeg jo havde haft en slags mens men den var positiv 

Så har prøvet at have mens på trods af at jeg var gravid men blødte dog ikke rigtigt. Testede en uge efter det begyndte og der var jeg vidst 4 uger henne 

Jeg må prøve at se om nogle dage

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.