Stikken og niven i maven

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

359 visninger
6 svar
1 synes godt om
22. september 2014

WilliamDSTN

Hej

Jeg har problemet at i den sidste uges tid har fået en niven og stikken i maven og den er blevet helt hård men kun når jeg gik en af mine små ture, her i dag sad jeg hos et vennepar og pludselig skete det igen ændringen var bare at jeg sad helt rolig i en sofa og hyggede.

Er det plukveer ? er det ikk ret tidligt når jeg kun er i uge 20

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

22. september 2014

Sitrani

Nørreslet skriver:

Hej

Jeg har problemet at i den sidste uges tid har fået en niven og stikken i maven og den er blevet helt hård men kun når jeg gik en af mine små ture, her i dag sad jeg hos et vennepar og pludselig skete det igen ændringen var bare at jeg sad helt rolig i en sofa og hyggede.

Det er helt efter normen. ... man behøver ikke anstrenge sig for at få plukveer. .. det er typisk i uge tyve man begynder at lægge mærke til dem. ...

Anmeld

23. september 2014

Chevro

Jeg skulle lige til at sige at jeg har fået det samme!! :O men jeg er kun 14+0 idag!? 

Det må nok være noget andet så :/

det er på ingen måde som ligamentssmerter!! Men det gør nas! Og kommer og går; ikke noget der er der særlig længe.. 

Anmeld

23. september 2014

DortheL

Da jeg var gravid med min søn, havde jeg mange plukveer. Og de startede omkring uge 20. De kom når jeg var aktiv, men så sandelig også, når jeg slappede af. Det er jo kroppen der gør klar til de rigtige veer. Sørg for at slappe godt af, når de er der, og tag nogle dybe vejrtrækninger  

Anmeld

23. september 2014

WilliamDSTN

Sitrani skriver:

Det er helt efter normen. ... man behøver ikke anstrenge sig for at få plukveer. .. det er typisk i uge tyve man begynder at lægge mærke til dem. ...

Det er bestemt heller ikk fordi jeg regnede med at de kun kom når jeg gik ture, det var bare på de tidspunkter jeg fik dem i starten og det var derfor det undrede mig at jeg pludselig fik en mens jeg sad 

Anmeld

23. september 2014

Mor til F

Nørreslet skriver:

Hej

Jeg tænker, at det er plukveer, du oplever.  Det er helt normalt og kan sagtens starte i uge 20 - så længe de ikke gør ondt,  er det okay. 

Anmeld

23. september 2014

WilliamDSTN

BabyFreia skriver:

Jeg tænker, at det er plukveer, du oplever.  Det er helt normalt og kan sagtens starte i uge 20 - så længe de ikke gør ondt,  er det okay. 

Jeg synes heller ikk de gør ondt, min mave bliver stenhård og så niver det når jeg så stadig bevæger mig skal stå stille og trække vejret dybt ned et par gange og så kan jeg gå lidt igen 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.