Er der gevinst?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

389 visninger
7 svar
5 synes godt om
22. september 2014

Katherina Hansen

Hej. Jeg har idag, 22. Sep taget 2 test. Men de viser begge en tydelig streg og en lidt uklar, jeg har pco og har i mange år ønsket mig et barn, jeg er blevet skuffet mange gange før hvor jeg troede at nu var den der, så nu tør jeg ikke glæde mig for tidligt. Men hvad siger i ?

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

22. september 2014

MHB

Katherina Hansen skriver:

Hej. Jeg har idag, 22. Sep taget 2 test. Men de viser begge en tydelig streg og en lidt uklar, jeg har pco og har i mange år ønsket mig et barn, jeg er blevet skuffet mange gange før hvor jeg troede at nu var den der, så nu tør jeg ikke glæde mig for tidligt. Men hvad siger i ?

Der er da vist ingen tvivl! Tillykke med spiren  

Anmeld

22. september 2014

Linkae

TILLYKKE  

Anmeld

22. september 2014

Sujan

de er helt klart positive:-) 

Anmeld

22. september 2014

Babydrøm

Katherina Hansen skriver:

Tillykke

Anmeld

22. september 2014

Louise-Nicki-buddi

Tillykke 

Anmeld

22. september 2014

Lilotte87

Meeega positive :-D 

Stort tillykke!

Anmeld

24. september 2014

Katherina Hansen

tak alle sammen  jo den var god nok  har været ved lægen og få bekræftet det jeg er ca. 6+4 men det ved jeg jo først når jeg er blevet scannet første gang  så nu glæder jeg mig hel vildt 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.