Putte/senge problem

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

23. september 2014

lineog4

Min datter er 11 år kravler ofte ind til os, lyset er tændt hele natten på hendes værelse og døren skal stå åben.

Hun siger selv hun er mørkeræd og ved det især handler om stankelben, det kom faktisk nogenlunde omkring de 6-7 år før det skulle hun have fuldstændig mørke for at sove.

Men der var en ting jeg bed mærke i nemlig det med fjernsynet, for de fleste med søvnproblemer får samme råd: sluk fjernsynet senest en time før du skal i seng - så måske hun har fået for mange indtryk som bumler lige inden hun skal i seng? 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

23. september 2014

Anonym trådstarter

lineog4 skriver:

Min datter er 11 år kravler ofte ind til os, lyset er tændt hele natten på hendes værelse og døren skal stå åben.

Hun siger selv hun er mørkeræd og ved det især handler om stankelben, det kom faktisk nogenlunde omkring de 6-7 år før det skulle hun have fuldstændig mørke for at sove.

Men der var en ting jeg bed mærke i nemlig det med fjernsynet, for de fleste med søvnproblemer får samme råd: sluk fjernsynet senest en time før du skal i seng - så måske hun har fået for mange indtryk som bumler lige inden hun skal i seng? 

Oki det vil vi tage med i vores overvejelser, helt klart. Nu prøver vi med en madras ved siden af os foragt se om det kan hjælpe.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.