Ønsker svar! :(

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

634 visninger
5 svar
1 synes godt om
22. september 2014

Anonym trådstarter

Havde en tlf aftale idag kl.17 med min eks for at snakke nogle ting igennem vi skrev kl 15. han har stadig ikke ringet !!! og det var ham der kontaktede mig!!! skal jeg bare droppe det ?  

Hvad ville du gøre ??? 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

22. september 2014

TNBC

Anonym skriver:

Havde en tlf aftale idag kl.17 med min eks for at snakke nogle ting igennem vi skrev kl 15. han har stadig ikke ringet !!! og det var ham der kontaktede mig!!! skal jeg bare droppe det ?  

Hvad ville du gøre ??? 

Kommer an på om det er noget vigtigt. 

Men skriv til ham og se om noget er kommet eller ham har glemt det? (Jeg kan sagtens glemme efter 2timer at jeg skulle noget)

Anmeld

22. september 2014

Anonym trådstarter

Yurie skriver:

Kommer an på om det er noget vigtigt. 

Men skriv til ham og se om noget er kommet eller ham har glemt det? (Jeg kan sagtens glemme efter 2timer at jeg skulle noget)

Det var en vigtig samtale ??  åbenbart ikke... 

Anmeld

22. september 2014

TNBC

Anonym skriver:

Det var en vigtig samtale ??  åbenbart ikke... 

Skriv eller ring til ham i stedet at sid og tænk over hvad han ville. Måske skete der noget, så han har glemt det. Det sker.

Anmeld

22. september 2014

Nystart

Mon ikke han havde husket det hvis det var vigtigt, om ik andet så smid en sms om der er sket noget...

Anmeld

22. september 2014

Aisha

Profilbillede for Aisha
Mors Superman

Min mand og jeg aftalte at vi skulle ud og kigge/købe møbler til vores nyt hus. Han havde allerede glemt det efter en halvtime og lavet en aftale med sin ven og at de skulle  mødes i fitnes ! jeg synes at det er MEGET vigtigt at vi finder de møbler vi vil have og han synes nu ikke det var så vigtigt igen. En dag fra eller til gør ingenting sagde han   Fik ham nu alligevel til at gå med mig og se på møbler  MÆND !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.