strækmærker? hvornår?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

22. september 2014

Flødebollen

Anonym skriver:

lyder dejligt.

Men de forsvinder ikke helt vel? 

Nej, desværre.. Det er jo huden, der er sprækket, men de bliver heldigvis mere og mere utydelige som årene går

og og man lærer at leve med dem!

min mand kalder dem "kroppens naturlige tatoveringer"

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

22. september 2014

jojomama

Anonym skriver:

min mormor har ikke nogle strækmærker (3 børn) og min moster har Heller ikke nogle (3 børn), men min mor fik rigtig mange strækmærker (1 barn) 

så jeg tror ikke på det  

Din mor har måske bare Været uheldigt, at det var hendes fars gener, der havde overtaget ang strækmærker?! ;-)

Anmeld

22. september 2014

lillespir26

Jeg har meget meget lys hud og havde pga overvægt strækmærker over hele maven da jeg tabte 36 kg forsvandt de næsten uden brug af cream og jeg er nu gravid 18+3 og de er kun svagt blevet synlige igen så de vil altid ligge i huden men mine blev næsten usynlige

Anmeld

22. september 2014

LouiseEm

Mine strækmærker kom den sidste uge i min første graviditet.. Bum så var de der 

Denne gang er det slet ikke noget jeg skænker en tanke. De er der, og det må jeg bare lære at leve med. 10 strækmærker fra eller til, who cares

Anmeld

22. september 2014

LouiseEm

kreafina skriver:

Jeg er så en af de få rå, som ingen strækmærker fik 

Er de i øvrigt ikke genetisk betinget?

Nej. Det er en skrøne 

Anmeld

23. september 2014

DortheL

Jeg fik strækmærker på brysterne, hofterne og lår... De var heldigvis meget smalle, og uden særlig meget farve. I dag er det helt lyse - man kan selvfølgelig se dem, men de gør mig egentlig ikke noget...
Jeg ved jo, hvorfor jeg har fået dem

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.