HSG undersøgelse/skylning af æggeleder

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.300 visninger
21 svar
11 synes godt om
22. september 2014

Babydrøm

Ja så er vi nået hertil i forløbet på fertilitetsklinikken. 

Fik min menses igår, så skal have undersøgelsen d. 30 sep. på 10 dagen i min cyklus. Jeg er ret nervøs, og havde håbet kæresten kunne komme med, men han er desværre udearbejdende den dag  Så må klare det selv.

Er der nogen af jer, der har prøvet det? Er det slemt? Nogle gode råd før, under og efter undersøgelsen? 

Indtil videre ser alle vores prøver gode ud, så vi håber meget at vi er heldige at det lykkes efter skylningen 

Vil I ik  for os 

Nu må det altså gerne lykkes! Oveni alt der her, skal kærsten om 1 mdr. tid være udearbejdende i 4-6 uger, så ville da være endnu bedre hvis den lille spire kom før det    Måske et lille før-jul mirakel  

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

22. september 2014

grinny

Jeg kan egentlig ikke hjælpe så meget, men vil gerne lige følge med. Skal selv have en tid når min mens dukker op (hvis vi ikke er heldige i sidste hjemmeforsøg inden behandling)

Jeg er bange for at det gør ondt  

Og her kan kæresten heller ikke komme med, overvejer min mors hånd 

Anmeld

22. september 2014

FamilenStorm

Jeg har prøvet det.. Det er ikke så slemt.. Det kan føles lidt som mens smerter når de sprøjter væsken ind.. 

Her er var alt som det skulle være og blev faktisk gravid samme dag som jeg fik den lavet 

Anmeld

22. september 2014

grinny

FamilenStorm skriver:

Jeg har prøvet det.. Det er ikke så slemt.. Det kan føles lidt som mens smerter når de sprøjter væsken ind.. 

Her er var alt som det skulle være og blev faktisk gravid samme dag som jeg fik den lavet 

Haha, sådan skulle det jo bare være 

Anmeld

22. september 2014

esioul

Babydrøm skriver:

Fik min menses igår, så skal have undersøgelsen d. 30 sep. på 10 dagen i min cyklus. Jeg er ret nervøs, og havde håbet kæresten kunne komme med, men han er desværre udearbejdende den dag  Så må klare det selv.

Er der nogen af jer, der har prøvet det? Er det slemt? Nogle gode råd før, under og efter undersøgelsen? 

Indtil videre ser alle vores prøver gode ud, så vi håber meget at vi er heldige at det lykkes efter skylningen 

Vil I ik  for os 

Nu må det altså gerne lykkes! Oveni alt der her, skal kærsten om 1 mdr. tid være udearbejdende i 4-6 uger, så ville da være endnu bedre hvis den lille spire kom før det    Måske et lille før-jul mirakel  

synes ikke det gjorde ondt. kun lidt ubehageligt. men det er det meste der forgår down there

Anmeld

22. september 2014

esioul

Babydrøm skriver:

Vil I ik  for os 

synes ikke det gjorde ondt. kun lidt ubehageligt. men det er det meste der forgår down there

Anmeld

22. september 2014

Flødebollen

Babydrøm skriver:

Vil I ik  for os 

Det gjorde ikke ondt. Det spændte måske lidt, fordi væsken trænger igennem. 

Men som esioul siger, så er alt der foregår dernede, ikke det fedeste i hele verden

det et skal nok gå - dog har jeg altid sat pris på at have en med (min mand) 

Anmeld

22. september 2014

Sujan

Det er selvfølgelig ikke behageligt og niver lidt...

jeg har fået lavet 2.. 

Den første blev jeg gravid i cyklussen efter på naturlig vis og anden gang blev jeg gravid i samme cyklus, selvom de sagde alt så fint ud. 

Anmeld

22. september 2014

Babydrøm

grinny skriver:

Jeg kan egentlig ikke hjælpe så meget, men vil gerne lige følge med. Skal selv have en tid når min mens dukker op (hvis vi ikke er heldige i sidste hjemmeforsøg inden behandling)

Jeg er bange for at det gør ondt  

Og her kan kæresten heller ikke komme med, overvejer min mors hånd 

Håber I er heldige inden 

Jeg er også bange for at det gør ondt  Og har lidt panik over at jeg skal afsted alene. Der er ingen der kender til pb, så kan ik tage nogle med  Forstår godt du gerne vil have din mor med  

Anmeld

22. september 2014

Babydrøm

FamilenStorm skriver:

Godt at høre

Ej hvor fedt, fantastisk!! Kæresten kommer først hjem 2-3 dage efter, men håber meget at vi er heldige 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.