Kan i se fremskridt? (Billed)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

997 visninger
10 svar
2 synes godt om
22. september 2014

Anonym trådstarter

Hej ! Jeg tog denne "strips" test igår (3+1) jeg tog så denne clearblue i morges (3+2) kan i se om i kan ane noget ? .. Ja jeg ved godt at jeg tester mega tidligt, men sådan er det når man er en stor testmonster 

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

22. september 2014

EnGodMor

Anonym skriver:

Hej ! Jeg tog denne "strips" test igår (3+1) jeg tog så denne clearblue i morges (3+2) kan i se om i kan ane noget ? .. Ja jeg ved godt at jeg tester mega tidligt, men sådan er det når man er en stor testmonster 

Jeg kan desværre ikke se noget

Anmeld

22. september 2014

Anonym trådstarter

Her er det andet billed

Anmeld

22. september 2014

Mor-til-Alfred

Profilbillede for Mor-til-Alfred
Gravid

Jeg kan intet se desværre

Anmeld

22. september 2014

Anonym trådstarter

Nej hvad regner jeg også selv med? ..årh altså jeg bliver aldrig gravid

Anmeld

22. september 2014

Ms.Momo

Profilbillede for Ms.Momo
så fik jeg to fredagsbørn; Victor 11.01.08 og Elise 11.04.14

Nej hvad regner jeg også selv med? ..årh altså jeg bliver aldrig gravid

Det skal du ikke sige... min veninde var sikker på jeg var gravid og fik mig overtalt til en test da jeg ville være 3+4 eller 5, og den var negativ uden den mindste hentydning af en streg... men da jeg testede en uge efter (4+6) blev den meget positiv for øjnene af mig...

Jeg fik en dejlig pige ud af det... med hendes storebror kunne jeg først teste 5+...

Anmeld

22. september 2014

Anonym trådstarter

Ms.Sunshine skriver:

Det skal du ikke sige... min veninde var sikker på jeg var gravid og fik mig overtalt til en test da jeg ville være 3+4 eller 5, og den var negativ uden den mindste hentydning af en streg... men da jeg testede en uge efter (4+6) blev den meget positiv for øjnene af mig...

Jeg fik en dejlig pige ud af det... med hendes storebror kunne jeg først teste 5+...

Tak for dit svar og tillykke  Vi har prøvet i 25 måneder nu uden held..så er så småt ved at miste håbet om at blive mor 

Anmeld

22. september 2014

Flødebollen

Anonym skriver:

Tak for dit svar og tillykke  Vi har prøvet i 25 måneder nu uden held..så er så småt ved at miste håbet om at blive mor 

I har ikke søgt hjælp hos en fertilitetslæge?

Anmeld

22. september 2014

Louise-Nicki-buddi

Det sagde jeg os 

også stod jeg med en posetiv test 

ikke give op ! .men bare prøv på ikke at prøv så kommer det måske helt af sig selv 

Anmeld

24. september 2014

Anonym trådstarter

Har lige taget denne her test ! Jeg synes at jeg kan se en streg !!! Den kom inden for 1 min !!!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.