Se lige mit loppefund!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

20. august 2009

Bondepigen

Årh den er så fed. Jeg har set flere af dem på loppemarkeder før jeg blev gravid. Jeg vil helt vildt gerne have sådan en, men så skal det nok passe at jeg ikke kan finde dem nu... Sådan er det jo som regel. Desværre

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

20. august 2009

Moderator

Profilbillede for Moderator
Cool

Anmeld

20. august 2009

Becks

Den er sgu da vildt fed!!!

Du kan evt koebe saadanne nogle wallstickers og klistre paa den, man kan faa saa mange forskellige..

Anmeld

20. august 2009

Rasmine

Jeg tror du har gjort et rigtigt godt køb.
Tror faktisk den er i familie med Juno sengen (lille Per)
Har haft en lignende, købte den også for næsten ingenting, blev træt af den og solgte den for 1800.- på QXL.

Anmeld

20. august 2009

Mullemus86

MariaE skriver:

den er perfekt som vugge og junior seng....Dur jo desværre ikke i mellem perioden fra 5 mdr til 2-3 år fordi den ingen tremmer har , men hvor er den da feeeed.
Det var et super loppefund som du kan være glad for....Tror det bliver et hit

Synes den er skøn..! Men, hvorfor kan man ikke bruge den ml. 5mdr. -2år? Er vel kun godt, at der ingen tremmer er, som arme og ben kan komme til skade i...?

Anmeld

20. august 2009

Trolde_mor

Hvor er den bare fed - så skal den bare lige slibes ned og males - kunne være flot i hvid... Supert fund

Anmeld

20. august 2009

JJ74

Det er da den skønneste farve... Synes absolut ikke du skal male den!
Desuden ser det også lidt fint ud med slidte kanter - ægte patina.

Jeg er også ofte god til at male mine loppefund eller gøre noget andet...,men nogen gange skal man lade dem være - og denne her er smuk som den er :-)

Anmeld

20. august 2009

Frederikke80

Profilbillede for Frederikke80
Hvor er den bare FED... lige min stil

Anmeld

20. august 2009

Cris

Ja, den er meget flot. Jeg kan faktisk godt lide i blå! Måske kan du finde på en flot blå, måske lidt mørkere. Tillykke med den!

Anmeld

21. august 2009

LineD

HIhi tak for de mange kommentarer, ja mulighederne er jo maaaange med sådan en, jeg kunne slet ikke stå for den

Er det pga af fare for at barnet falder ud at de ikke må ligge i den til de er 2 år?

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.