Rengøring

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

748 visninger
10 svar
3 synes godt om
22. september 2014

Moar2011

jeg ska flytte, så i ved selv hvor hårde boligforeninger r med rengøring ..

så jeg søger virkelig gode tips til hvordan jeg for hele badeværelset til at SKINNE, (kalk og nede i kummen) træ gulvene og ovnen !! 

Hjæææælp ��

vil gerne undgå den efterregning boligforening nok skal være trælse.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

22. september 2014

Noahmor

Storms-Mor skriver:

så jeg søger virkelig gode tips til hvordan jeg for hele badeværelset til at SKINNE, (kalk og nede i kummen) træ gulvene og ovnen !! 

Hjæææælp ��

Cola plejer at tage kalken. 

Pøj pøj med rengøringen. 

Anmeld

22. september 2014

Leneur

Storms-Mor skriver:

Hjæææælp ��

Vi har noget i Skanderborg, der hedder rengøringskælderen hvor de har nogle skrappere midler end det gængse man kan købe rundt omkring, så ville da finde sådan et sted. Hvis gulvene var nyhøvlede og nylakerede da du flyttede ind, så er det vel også det du skal gøre ved dem. Man kan leje sådan nogle maskiner til det og ellers er det jo i gang med knofedtet... 

Anmeld

22. september 2014

Missy_B

Prøv at Google sådan en wc rense sten, den er guld værd, og fjerner nærmest alle kalkrender. Mht ovnen, så er det nok bare knofedt der skal til, og glasset kan evt renses med et barberblad.

Anmeld

22. september 2014

Studerendemor

Storms-Mor skriver:

Hjæææælp ��

Eddike tager kalk i et snuptag. Hvis det er "slemt" nede i toilettet, kan du hælde en halv liter derned og lade stå i en times tid. Derefter kan det let fjernes med toiletbørsten. 

Anmeld

22. september 2014

mor:)

Profilbillede for mor:)
pain is temporary. Quiting lasts forever.

Eddike er virkelig godt - det er bedst hvis du lader det stå et par timer. God rengøringslyst 

Anmeld

22. september 2014

Moar2011

mor:) skriver:

Eddike er virkelig godt - det er bedst hvis du lader det stå et par timer. God rengøringslyst 

Også på væggene i brusebadet? 

Anmeld

22. september 2014

EnGodMor

Alle de råd med sten, tandpasta, salmiakspiritus, cola osv giver jeg intet for

Jeg kan helt klart anbefale dig at køre i lidl og købe deres kalkspray, den tager alt, kan bruges til alt. 

Du sprayer bare på og lader det side fem minutter cirka og så lige bruger en skure svamp ovenpå, og skylle, så er alt så flot som nyt. 

Wcet tømmer du for vand i kummen, sprayer kalksprayen på, bruger skuresvamp eller wcbørsten og så er det rent igen.

Anmeld

22. september 2014

mor:)

Profilbillede for mor:)
pain is temporary. Quiting lasts forever.
Storms-Mor skriver:

Også på væggene i brusebadet? 

Hmm det er jo svært at hælde på fliserne så det bliver. 

Men med toilettet oppe i kanterne har jeg fx lagt noget toiletpapir hele vejen rundt og hældt eddike på papiret - lod det stå i en time og rengjorde med børsten derefter.

Tænker om man kan gøre noget lignende på fliserne? Men det bliver måske lige et lidt for stort arbejde at gøre på den måde. 

Det kan være en herinde har et bedre råd hvad fliser angår

Anmeld

22. september 2014

Nystart

kalk bagepulver, og lidt vand... se om du kan komme til at gøre det vådt der hvor det sidder og så drys med bagepulver og evt lidt vand bagefter så det syder ;-) 

Gætter på det er de skide hvide plastisk vinduer du har... glas-rens og MASSER af køkken rulle... husk at gør dem rene ovenpå og mellem der hvor de lukker.. det kigger de efter.... radiator er også et must for det er endnu en af de ting de tager kassen for en plet ved 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.