Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
For at komme med mere, så startede handlen den 29 august.. Og DU VIDSTE den ikke var kommet, og skrev du ville efterlyse den.. Så må du jo nok tænke på at følge op på det, men nej..
Tænk hvad man kan finde på, hvis bare man mangler penge..
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Anonym skriver: Ej ej ej. Nu stopper du! Det er sjovt at du først reagere når der bliver lavet en tråd!! Jeg har skrevet siden den 14, og du har ikke svaret en eneste gang, SELVOM du har været online hver dag siden, tro mig, jeg har holdt øje!! Dertil kan jeg se at du har svaret i 5 tråde fra den 14.. Stop nu med det der! Du er langt ud at både skrive mit brugernavn i tråden og faktisk hænger en anonym ud.. Jeg har ikke nævnt dig, hverken herinde, ved en moderator, eller skrevet at du har tvillinger.. Den opførsel synes jeg bestemt ikke er okay!!
Ej ej ej. Nu stopper du!
Det er sjovt at du først reagere når der bliver lavet en tråd!!
Jeg har skrevet siden den 14, og du har ikke svaret en eneste gang, SELVOM du har været online hver dag siden, tro mig, jeg har holdt øje!! Dertil kan jeg se at du har svaret i 5 tråde fra den 14.. Stop nu med det der!
Du er langt ud at både skrive mit brugernavn i tråden og faktisk hænger en anonym ud.. Jeg har ikke nævnt dig, hverken herinde, ved en moderator, eller skrevet at du har tvillinger..
Den opførsel synes jeg bestemt ikke er okay!!
De er overført.
Godnat
Nej, det skrev du som personlig besked. Og staff burde kunne se hvornår jeg tjekkede post herinde sidst. Er gammel bruger herinde og har ALDRIG snydt nogen før. Og jeg gør det med vilje ikke anonymt. Tør godt stå frem. Skriver Sjælland anonymt ligemeget hvor pinligt et emne det er. Har ikke hørt noget fra posten. Og undskyld ulejligheden. Godnat.
Anonym skriver: For at komme med mere, så startede handlen den 29 august.. Og DU VIDSTE den ikke var kommet, og skrev du ville efterlyse den.. Så må du jo nok tænke på at følge op på det, men nej.. Tænk hvad man kan finde på, hvis bare man mangler penge..
Mangler ikke penge.
ønskebørn74 skriver: Nej, det skrev du som personlig besked. Og staff burde kunne se hvornår jeg tjekkede post herinde sidst. Er gammel bruger herinde og har ALDRIG snydt nogen før. Og jeg gør det med vilje ikke anonymt. Tør godt stå frem. Skriver Sjælland anonymt ligemeget hvor pinligt et emne det er. Har ikke hørt noget fra posten. Og undskyld ulejligheden. Godnat.
Ja ja, det er fint.. Du har stadig hængt mig ud..
Vi lukker lige tråden her.
Mvh Staff.
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128