har jeg snart ægløsning

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

466 visninger
7 svar
2 synes godt om
21. september 2014

Mettevp

Jeg har taget to test den første I kan se på billedet er taget i dag kl. 11.15 og den anden igår. Der står på kassen med test at streg to skal være ligeså tydelig som stregen i feltet c før den er positiv. Hvad synes I? 

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

21. september 2014

***S***

Jeg synes den ser positiv ud, så snart nu og slut på torsdag! 

God fornøjelse! 

Anmeld

21. september 2014

grinny

Den er negativ, men kunne godt tyde på at der er ved at ske en stigning i LH, så hvis det havde været mig ville jeg allerede nu hoppe på manden og være dækket godt ind 

Anmeld

21. september 2014

Mother-love

Jeg vil tro den er helt positiv i aften. Så jeg ville springe på manden i aften og de næste par dage

Anmeld

21. september 2014

Mettevp

1000 tak for jeres svar...  jeg prøver at teste igen imorgen springer på manden fra idag

Anmeld

21. september 2014

Rockertand

Mettevp skriver:

Jeg har taget to test den første I kan se på billedet er taget i dag kl. 11.15 og den anden igår. Der står på kassen med test at streg to skal være ligeså tydelig som stregen i feltet c før den er positiv. Hvad synes I? 

Tæt på, men ikke helt.....hvis jeg var dig, så ville jeg nok alligevel hygge om manden nogle gange

hvis I ikke får bid, så køb strimmelteste næste gang, de er meget nemmere at sammenligne udviklingen på, og så er det fjollet at betale for så meget plastik

Anmeld

22. september 2014

Mettevp

Jeg har prøvet at teste igen igår aftes, testen fra i aftes er den nederste på billedet og testen fra i formiddags er den øverst, kan ikke helt finde ud af hvad de test fortæller? 

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

22. september 2014

biniek

Mettevp skriver:

Jeg har prøvet at teste igen igår aftes, testen fra i aftes er den nederste på billedet og testen fra i formiddags er den øverst, kan ikke helt finde ud af hvad de test fortæller? 

prøv igen i aften  

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.