meget stille baby?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

349 visninger
8 svar
2 synes godt om
21. september 2014

Kay

Jeg er sløj, ondt i halsen hoster er hæs og har hovedpine, tung i hoved og snottet

Og lillesøster er meget stille der inde i dag... fik et lille puf da jeg skubbede til hende men ellers intet fra en normalt meget aktiv baby

Spiste ik ret meget efter frokost i går da jeg har det skidt

Kan det være derfor hun er stille i dag?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

21. september 2014

Christine

Kay skriver:

Jeg er sløj, ondt i halsen hoster er hæs og har hovedpine, tung i hoved og snottet

Og lillesøster er meget stille der inde i dag... fik et lille puf da jeg skubbede til hende men ellers intet fra en normalt meget aktiv baby

Spiste ik ret meget efter frokost i går da jeg har det skidt

Kan det være derfor hun er stille i dag?

Jeg tror ikke det har noget ned det at gøre... Men det er selvfølgelig aldrig sjovt at være bekymret. Omvendt skal hun jo også sove nogle gange. Hvor længe synes du hun hat været stille? For det er jo stadig tidligt på dagen 

Anmeld

21. september 2014

Goggelogge

Prøv og drik noget koldt og læg dig ned og se hvad hun siger til det du er jo også langt henne, så der er jo heller ikke meget plads tilbage

Anmeld

21. september 2014

Kay

Christine skriver:

Jeg tror ikke det har noget ned det at gøre... Men det er selvfølgelig aldrig sjovt at være bekymret. Omvendt skal hun jo også sove nogle gange. Hvor længe synes du hun hat været stille? For det er jo stadig tidligt på dagen 

Normalt går der ikke mere end en time før jeg mærker hende... i dag vågnede vi kl 8  så nej det er jo ikke mange timer 

Anmeld

21. september 2014

Kay

Goggelogge skriver:

Prøv og drik noget koldt og læg dig ned og se hvad hun siger til det du er jo også langt henne, så der er jo heller ikke meget plads tilbage

Har jeg prøvet

Anmeld

21. september 2014

Goggelogge

Kay skriver:

Har jeg prøvet

Hvis du er urolig så ring til fødegangen så du kan se/høre at hun har det godt.. Så kan du få ro på

Anmeld

21. september 2014

Kay

Goggelogge skriver:

Hvis du er urolig så ring til fødegangen så du kan se/høre at hun har det godt.. Så kan du få ro på

Så vågnede hun... min mand var overbevist om at det var mad der skulle til så nu 15 min efter jeg har spist er der gang i hende

Anmeld

21. september 2014

Goggelogge

Kay skriver:

Så vågnede hun... min mand var overbevist om at det var mad der skulle til så nu 15 min efter jeg har spist er der gang i hende

Det var godt man bliver bare så urolig

Anmeld

21. september 2014

Kay

Goggelogge skriver:

Det var godt man bliver bare så urolig

Ja og så sidder jeg og tænker. Normalt vågner jeg om natten af hendes voldsomme bevægelser og vågnede jeg i nat? Eller? 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.