ÆL test og graviditet?!?!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

276 visninger
4 svar
0 synes godt om
20. september 2014

Lea2787

Profilbillede for Lea2787

Okay, jeg har lige taget en ÆL test, fordi jeg havde en liggende og fordi jeg læste, at den kunne blive positiv ved graviditet... Jeg forventer mens i morgen og havde ÆL omkring den 9/9.

Er der nogen, der har erfaringer med positive ÆL test som indikator for graviditet??? Og i så fald, hvad tænker I så, om min test??

PS: er sleeet ikke et testmonster, der virkelig gerne vil være mama

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

20. september 2014

Christine

Lea2787 skriver:

Okay, jeg har lige taget en ÆL test, fordi jeg havde en liggende og fordi jeg læste, at den kunne blive positiv ved graviditet... Jeg forventer mens i morgen og havde ÆL omkring den 9/9.

Er der nogen, der har erfaringer med positive ÆL test som indikator for graviditet??? Og i så fald, hvad tænker I så, om min test??

PS: er sleeet ikke et testmonster, der virkelig gerne vil være mama

Aner desværre intet om ÆL tests og jeg har læst herinde at det du skriver skulle være tilfældet, at den kan være positiv ved graviditet. Men skal teststregen ikke være lige så tydelig som kontrolstregen ved en ÆL test? (i modsætning til hvad der gælder for graviditetstests)

Anmeld

20. september 2014

Lea2787

Profilbillede for Lea2787
Christine skriver:

Aner desværre intet om ÆL tests og jeg har læst herinde at det du skriver skulle være tilfældet, at den kan være positiv ved graviditet. Men skal teststregen ikke være lige så tydelig som kontrolstregen ved en ÆL test? (i modsætning til hvad der gælder for graviditetstests)

Jo, det skal den - i hvert fald når man tester for ÆL... Ved bare ikke om det samme er gældende for, når den opfanger HCG. 

Pyh, tålmodighed er en dyd!

Anmeld

20. september 2014

Christine

Lea2787 skriver:

Jo, det skal den - i hvert fald når man tester for ÆL... Ved bare ikke om det samme er gældende for, når den opfanger HCG. 

Pyh, tålmodighed er en dyd!

Ja det er ikke altid lige nemt med den tålmodighed! Men hvis det slet ikke er dit æl-tidspunkt, så kan det da godt være der er et eller andet under opsejling.

Håber g-testen bliver positiv når du tester 

Anmeld

21. september 2014

Helloo

Hmm kan desværre hvertfald se at din æl test er negativ.  

Det har kun virket på mig når jeg var længere henne i graviditeten  

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.