advarsel!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

20. september 2014

MorDk

Nogle gange er folk sgu for dumme og hopper i med begge ben. (Inkl. mig selv) Jeg tør godt indrømme at jeg meget kort overvejede at prøve. Men jeg er da godt nok glad for jeg ikke sprang ud i projektet.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

20. september 2014

Frk_Louise

Aner faktisk ikke hvad det normalt bruges til

Jeg sad lige med nøjagtig samme tanke.. Gad vide... 

Godt vi har Google... 

http://www.borupkemi.dk/farve-kemi/husholdningskemi-flydende/borup-salmiakspiritus-25

Åbenbart kan det bruges til rigtig mange ting i husholdningen.. Men jeg tror nu, at jeg holder mig fra det med den lugt 

Anmeld

21. september 2014

Kay

Frk_Louise skriver:

Jeg sad lige med nøjagtig samme tanke.. Gad vide... 

Godt vi har Google... 

http://www.borupkemi.dk/farve-kemi/husholdningskemi-flydende/borup-salmiakspiritus-25

Åbenbart kan det bruges til rigtig mange ting i husholdningen.. Men jeg tror nu, at jeg holder mig fra det med den lugt 

Tak

Anmeld

21. september 2014

Mostermor

Ja, jeg kunne skam også være hoppet på den ide at prøve det. Dog rengøres min ovn så sjældent, og det virker jo pludselig som en fordel

Anmeld

21. september 2014

Tigger

Jeg overvejede også at prøve, selvom jeg godt vidste at man ikke skal lege med sådan noget stærkt noget. Jeg gik fra det igen, da jeg fandt, at "opskriften" havde for mange huller, syntes ikke den var beskrivende nok, så turde ikke. Men jeg er så også en af de kvinder der sagtens kan f*cke op med en ganske alm kageopskrift 

Anmeld

21. september 2014

Tigger

Når det så er sagt, så kunne jeg virkelig godt bruge et par tips til, hvordan man SÅ gør?? Vi bor til leje og flytter snart, hvor vores ovn skal afleveres pletfri   Særligt for oven synes jeg nærmest er umulig 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.