Niven/ prikken i underlivet samt lænden

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

843 visninger
8 svar
3 synes godt om
20. september 2014

Anonym trådstarter

God eftermiddag

jeg har både igår aftes og Idag haft en del niven/stikken i højre side af underlivet , men Idag går det videre om til lænden , har aldrig oplevet den der niven/stikke  før så undre mig list over hvad det er.

nogen der evt ved hvad det kan være 

havde sidste mens den 30/8 og har en cyklus på 27 . Plus at jeg har haft ømme bryster siden den 14/9. 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

20. september 2014

Baby15

Vent til du er 4+1 i din cyklus og tag en test  

Anmeld

20. september 2014

Anonym trådstarter

Baby15 skriver:

Vent til du er 4+1 i din cyklus og tag en test  

Ja vil i hvert fald vente til næste weekend, men synes bare det er underligt at jeg for tre dage side. Var så svimmel at jeg følte jeg var ude og sejle selvom jeg stod på jorden , og det skete så Idag samme aften da jeg lå i sengen, også igår aftes og i dag har jeg en del stikken/niven, 

Anmeld

20. september 2014

modesty

Anonym skriver:

Ja vil i hvert fald vente til næste weekend, men synes bare det er underligt at jeg for tre dage side. Var så svimmel at jeg følte jeg var ude og sejle selvom jeg stod på jorden , og det skete så Idag samme aften da jeg lå i sengen, også igår aftes og i dag har jeg en del stikken/niven, 

Prøv at lade være med at lægge for meget i det. Kroppen kan drille rigtig meget når man ønsker sig en graviditet (jeg taler af erfaring).

for at du snart står med to streger.

Anmeld

20. september 2014

Anonym trådstarter

modesty skriver:

Prøv at lade være med at lægge for meget i det. Kroppen kan drille rigtig meget når man ønsker sig en graviditet (jeg taler af erfaring).

for at du snart står med to streger.

Åh jo det ved jeg , 

Men man kan bare ikke loge helt lad være og tænkte over hvorfor kroppen gør sådan  

Anmeld

20. september 2014

Baby15

Anonym skriver:

Jeg ved det er svært, men prøv at lade være med st lægge for meget i det  

jeg har 0 symptomer på graviditet, og er 5+0 Idag  

så kroppen er en drillepind nogen gange  

Anmeld

20. september 2014

Anonym trådstarter

Baby15 skriver:

Jeg ved det er svært, men prøv at lade være med st lægge for meget i det  

jeg har 0 symptomer på graviditet, og er 5+0 Idag  

så kroppen er en drillepind nogen gange  

Ja meget sidste havde jeg kun mens lignede smerter en uge før jeg testede positiv og testede da jeg var 4+0  

Anmeld

21. september 2014

Baby15

Anonym skriver:

Ja meget sidste havde jeg kun mens lignede smerter en uge før jeg testede positiv og testede da jeg var 4+0  

Jeg må indrømme det føles meget mærkeligt at være gravid denne gang  

jeg føler mig slet ikke gravid når jeg mangler kvalme, brystspænninger, murren i underlivet osv. Som jeg havde under de sidste to graviditeter

Det går nok op for mig når maven og sparkene kommer  

Det er bare så forskelligt fra graviditet til graviditet  

For at du snart har to fine streger  

Anmeld

21. september 2014

Emilie91

Anonym skriver:

God eftermiddag

jeg har både igår aftes og Idag haft en del niven/stikken i højre side af underlivet , men Idag går det videre om til lænden , har aldrig oplevet den der niven/stikke  før så undre mig list over hvad det er.

nogen der evt ved hvad det kan være 

havde sidste mens den 30/8 og har en cyklus på 27 . Plus at jeg har haft ømme bryster siden den 14/9. 

Jeg fandt ud af med mig selv at ofte var niven og prikken ren indbildning. Men da jeg endelig var gravid gjord det rigtig ondt i underlivet. Det var ikke bare små prik eller niv. men rigtig smerte Så jeg håber selvfølgelig den er der for dig, men som de andre skriver, så prøv ikke at tænke for meget over det  

Jeg var selv DØD overbevist om at den hvertfald ikke kunne være der denne gang når jeg nu havde SÅ ondt Men så var den der  

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.