Ventetøj?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

382 visninger
8 svar
3 synes godt om
20. september 2014

maak

Jeg er kun 6+3 min mave er ret flad stadig og har ikke taget på endnu, men kan næsten ikke holde ud at have bukser på, synes bare det hele strammer  

Tænker det er lidt tidligt at hoppe i en ventebuks, hvad gør i andre?

og når tiden kommer, er H og M fint eller hvad kan i anbefale? 

Hilsen den oppustede 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

20. september 2014

Kay

Prøv et par ventebukser og se om det bliver beder jeg har været rigtig glad for hogm s vente bukser  

Anmeld

20. september 2014

Bshizzle

Jeg var glad for Leggins  Bare de billige fra Bilka evt.

da maven blev større, da klippede jeg elastikken ud af dem, og satte evt en lille elastik i siden.

Anmeld

20. september 2014

TL89

Jeg er 18+5 og har siden uge 6 kun gået i leggins fordi jeg ikke kunne holde ud at have bukser på  

Anmeld

21. september 2014

maak

Okay, så er jeg ikke den eneste.. Jeg må i H og M og finde noget komfortabelt 

Anmeld

21. september 2014

cille_w

Jeg tog først ventebukser på i uge 23. Indtil da brugte jeg mine lav lavtaljede bukser og kjoler. Har du ikke en veninde, som har født, som du kan låne ventebukser af? Bytte-købmand er ret populært med ventetøj.

Anmeld

21. september 2014

Dianabk

Sidste graviditet var leggings min bedste ven. 

Anmeld

21. september 2014

maak

cille_ninja skriver:

Jeg tog først ventebukser på i uge 23. Indtil da brugte jeg mine lav lavtaljede bukser og kjoler. Har du ikke en veninde, som har født, som du kan låne ventebukser af? Bytte-købmand er ret populært med ventetøj.

God idé, har dog kun en enkelt veninde der har født.. Og vil gerne holde på hemmeligheden lidt endnu  

Anmeld

21. september 2014

LouiseEm

Har aldrig brugt ventetøj, synes det er så grimt. Løsere bukser er vejen frem. Har nærmest levet i bløde bomuldsbukser siden uge 15.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.